روزنامه آمریکایی واشنگتن پست پیش‌بینی کرد در صورتیکه توافق صلح با روسیه منعقد بشود، ارتش اوکراین کودتا خواهد کرد.

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست پیش‌بینی کرد که در صورت دستیابی به توافق صلح با روسیه، ارتش اوکراین علیه مقامات این کشور کودتا خواهد کرد.

براساس گزارش آر تی، این روزنامه به نقل از یک سرباز اوکراینی نوشت: کودتا رخ خواهد داد، زیرا این ایده توسط کسانی ترویج می‌شود که در شهرهایی زندگی می کنند که در جنگ آسیب دیده اند. 

این روزنامه اشاره کرد که واحدهای نظامی اوکراین از هیچ ابتکار صلح آمیز برای پایان دادن به درگیری حمایت نمی کنند. پس از حمله نیروهای کی‌یف به استان کورسک در جنوب غربی روسیه، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور این کشور بر غیرممکن بودن مذاکره با کسانی که غیرنظامیان و زیرساخت‌های غیرنظامی را بمباران می‌کنند و تلاش می‌کنند سایت‌های انرژی روسیه را تهدید کنند، تاکید کرد.

از سویی دیگر همزمان با تداوم تلاش‌های اوکراین برای گرفتن مجوز از غرب بر سر استفاده از موشک‌های دوربرد برای حمله به خاک روسیه، دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت ملی روسیه تهدید به نابودی کامل پایتخت اوکراین کرده و گفت که  کرملین پس از تهاجم اوکراین به منطقه «کورسک»، دلایل رسمی برای استفاده از تسلیحات هسته‌ای را دارد، اما می تواند بجای آن از فناوری‌ جدیدتر برای تبدیل کی‌یف به «یک نقطه ذوب شده غول پیکر» استفاده کند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار