مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: «جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت طنین» ویژه بانوان استان در آبان ماه امسال برگزار می شود.

محسن رضایی‌نژاد اظهار کرد: این جشنواره برای اولین بار در استان برگزار می شود و برگزیدگان آن به مرحله کشوری راه می یابند.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است در طی سه سال این جشنواره در سطح کشور انجام شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر تصریح کرد: معرفی و الگوسازی بانوان موفق در سطح استانی و کشوری از جمله اهداف کلان برگزاری این جشنواره است.

رضایی‌نژاد ادامه داد: بر اساس فراخوان ارائه شده، بانون خبرنگار هم استانی می توانند تا ۱۰ مهر ماه نسبت به ارسال آثار خود به دبیرخانه این جشنواره در بوشهر و یا به شماره ۰۹۲۲۵۹۳۵۹۰۶ در پیام رسان ایتا اقدام کنند.

وی بیان کرد: آثار ارسال شده برای «جشنواره حریم رسالت طنین» در بخش های کلیپ و گزارش ویدیوئی، موشن گرافی، اینفوگرافی، پادکست، مستند، عکس، گزارش تحقیقی و تحلیلی، یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری، مصاحبه و تیتر داوری می شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر عنوان کرد: همچنین این آثار از طریق https://harimeresalat.com قابل دریافت است.

رضایی‌نژاد یادآور شد: در بخش استانی و کشوری روایت زندگی بانوان موفق ایرانی، واقعیت زندگی زن در کشورهای غربی روایت پیشرفت زنان در انقلاب اسلامی، نقش زن در تحکیم بنیان خانواده، چالش جمعیت، سبک زندگی ایرانی، حیا و پوشش زن در سلامت جامعه و به شکل اختصاصی در بخش استانی موضوع «استکبارستیزی زنان بوشهری (لرده)» نیز در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.