مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر خبر از آغاز فراخوان دهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر داد.

محسن رضایی نژاد بیان کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر همه ساله با هدف ایجاد رقابت سالم رسانه‌ای بین اصحاب رسانه، شناسایی استعداد‌ها و نخبه‌های رسانه ای، تهیه و تولید آثار فاخر رسانه‌ای و تجلیل از رسانه‌های برتر در دو سطح استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بسیج رسانه استان افتخار این را دارد که میزبان برگزاری دهمین مرحله این جشنواره رسانه‌ای در استان می‌باشد و در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی آن تلاش می‌نماید.

رضایی‌نژاد گفت: این جشنواره در ۱۱ قالب رسانه‌ای شامل گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافیک، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند، پادکست، خبر در محور‌های ملی شامل: ۱. شعار سال ۲. جهاد تبیین ۳. پیوند رسانه و صنعت ۴. مقابله با آسیب‌های اجتماعی ۵. دستاورد‌های انقلاب اسلامی ۶. بسیج و حوزه‌های اقدام ۷. امید و نشاط آفرینی ۸. خانواده، جامعه و فرزندآوری ۹. سبک زندگی ایرانی - اسلامی و محور‌های استانی شامل: مدیریت بهینه مصرف برق (خانگی، تجاری، صنایع و کشاورزی) و محور‌های ویژه شامل: ۱. مقابله با کم فروشی از نگاه استاندارد ۲. جهش تولید و مشارکت مردم با کالا و خدمات استاندارد برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: علاقه‌مندان شرکت در این جشنواره می‌بایست آثار تولیدی و انتشار یافته خود در رسانه‌ها از تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۱ تا ۱۴۰۳/۹/۳۰ را در یکی از پیام رسان‌های ایتا یا روبیکا به شماره ۰۹۳۰۰۱۱۸۱۵۱ مربوط به سازمان بسیج رسانه استان بوشهر ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر خاطرنشان کرد: به برگزیدگان محور‌های ملی و استانی (به صورت جداگانه) و محور ویژه (به صورت جداگانه) جوایز ارزنده‌ای تعلق می‌گیرد.

وی در پایان تاکید کرد: فرصت ارسال آثار تا پایان روز جمعه تاریخ ۱۴۰۳/۹/۳۰ است و ارسال آثار بعد از این تاریخ پذیرفته نخواهد شد.

آغاز فراخوان دهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.