طبق بررسی‌های صورت گرفته پیش فروش بلیت قطار برای مهر ماه از ساعات پیش آغاز شده بود که فروش آنها در همان دقایق اولیه به اتمام رسید.

از امروز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای مسیر های مختلف در مهر ماه آغاز شد. به گفته جلال مختاری سخنگوی شرکت راه آهن پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه یکم تا ۳۰ مهرماه از امروز ساعت ۸ صبح آغاز شده بود.

وی ادامه داد:  این بلیت ها  از ساعت ۸ تا  ۱۰ فقط از طریق سکوهای مجاز فروش اینترنتی به فروش رسید  و از ساعت ۱۰ تا ۱۲ نیز فقط از طریق مراکز مجاز فروش حضوری قابل فروش خواهد بود.

او بیان کرد:  از ساعت ۱۲ به بعد هم فروش به صورت مشترک اینترنتی و حضوری از میان بلیت‌های باقی مانده آغاز می‌شود همچنین  مسافران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی www.rai.ir مراجعه کنند.

همچنین پیش فروش حضوری  بلیت برای بازه زمانی یکم تا ۳۰ مهر ماه (مسیرهای رفت تا تاریخ ۳۰ مهر و مسیرهای برگشت تا تاریخ یکم آبان)،  از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۶ شهریور از طریق کلیه دفاتر مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی مانده انجام خواهد شد.

 هم‌وطنان برای كسب اطلاعات بيشتر، همچنین دریافت برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت و... مي‌توانند به صورت شبانه‌روزی از سراسر كشور با سامانه ارتباط با مشتريان رجا از طريق شماره تلفن ۱۵۳۹ تماس حاصل كرده يا به پايگاه اينترنتی این شرکت مراجعه كنند.

براساس این گزارش بررسی های صورت گرفته حاکی از آن است که با وجود آنکه در مهر ماه شاهد پیک جابه جایی مسافر نیستیم و تعطیلاتی در مهر ماه نیست اما پیش فروش بلیت قطار در مسیر مشهد برای مسافران وجود ندارد و طبق بررسی های صورت گرفته تا چندین روز ابتدای مهر ماه هیچ بلیتی در مسیر مشهد موجود نیست.

به گفته بسیاری از مسافران باوجود آنکه پیش فروش حضوری هم آغاز شده اما هیچ بلیتی نیست و همین امر خود باعث ابراز ناراحتی بسیاری از آنها شده است چراکه اکثر آنها اعلام کرده اند که سفر به مشهد را برای مهر ماه انتخاب کرده اند تا راحت تر بلیت پیدا کنند اما متاسفاته در این ماه هم تعداد بلیت های عرضه شده بسیار کمتر بوده است.

پیش فروش بلیت قطار در مهر ماه شروع نشده تمام شد

 

پیش فروش بلیت قطار در مهر ماه شروع نشده تمام شد

خبرنگار: محبوبه کباری

برچسب ها: قطار ، بلیت قطار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۶ شهريور ۱۴۰۳
ما چند بار تو تابستون میخواستیم بلیط بگیریم اما نشد.... لعنت به همه آنهایی ک باعث این وضعیت میشن
آخرین اخبار