سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به دلیل گران‌فروشی بلیت هواپیما امشب هم یک سایت دیگر به مدت یک ماه تعلیق شد.

جعفر يازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه همزمان با افزایش تعداد پروازها و تعداد سفرهای پایان تابستان نظارت ها بر روند فروش بلیت هواپیما از سوی بازرسان سازمان هواپیمایی تشدید شده است گفت: تعداد سایت های تعلیق شده در روزهای گذشته به ۱۴ سایت رسیده است.

وی ادامه  داد: در راستای اعمال اختیارات قانونی مندرج در ماده ۵ قانون هواپیمایی کشوری مصوب ۱۳۲۸ و نظارت بر فعالیت‌های هواپیمایی کشوری به منظور حفظ مصالح عمومی و با استناد به مفاد مصرحه در ماده ۱۶ قانون هواپیمایی کشوری بازرسی ها تشدید شده است.

او بیان کرد: به دلیل عدم رعایت ماده ۳۰ آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی و با استناد به ماده ۳۱ آئین نامه اخیرالذکر، پروانه فعالیت شرکت خدمات مسافرت هوایی آسوده کیهان سیر و سایت  www.flightio.ir متعلق به شرکت دور پرواز از تاريخ 1403/6/20 بدلیل عرضه بلیت/نمایش نرخ بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی بالاتر از نرخ های تعیین شده به مدت یک ماه تقویمی تعلیق شدند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری  توضیح داد: نظارت ها همچنان بر روند فروش بلیت هواپیما در این ایام و در روزهای پیک سفر تشدید خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار