مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میبد، از اصلاح و توسعه بیش از ۱۱ هزار و پانصد متر شبکه آبرسانی در این شهرستان خبر داد.

دشتی مدیر مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میبد به تشریح عملکرد آبفای این شهرستان در بخش‌های مختلف در شش ماه نخست امسال پرداخت و گفت: از ابتدای امسال ۶۱۷ فقره انشعاب آب نصب شد که با این تعداد کل انشعابات نصب شده آب در این شهرستان به ۵۸ هزار و ۵۰ فقره رسید. 

وی، به اجرای ۲ هزار و ۵۳۰ متر خط انتقال آب در این شهرستان اشاره کرد و افزود: ۵۴ فقره نصب سیفون فاضلاب و ۱۷۳ فقره انشعاب فاضلاب برای جلوگیری از آلودگی آب‌های زیرزمینی و استفاده مجدد در صنعت و فضای سبز انجام شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میبد ادامه داد: یک مورد حادثه خط انتقال، ۱۱۲ مورد حادثه شبکه توزیع و حدود ۸۰۰ مورد حادثه انشعاب در حوزه شهری و روستایی از سوی این امور از ابتدای امسال رسیدگی و رفع شد.

وی، آب شرب مصرفی ۱۲۵ هزار نفر جمعیت این شهرستان را در شش ماهه نخست امسال حدود هفت میلیون متر مکعب عنوان کرد و اظهار داشت: از این میزان حدود سه میلیون متر مکعب آن از خط انتقالی و حدود چهار میلیون متر مکعب آن ازآب چاه‌های منطقه تامین شده است.

او فروش ۶۸۲ فقره انشعاب آب، تعویض و استانداردسازی ۷۰۰ فقره کنتور، تجهیز و راه اندازی یک حلقه چاه با برق اضطراری و تامین برق سه حلقه چاه را از دیگر اقدامات انجام شده این امور از ابتدای امسال بیان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.