مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: پویش همه حاضر با هدف تامین لوازم التحریر برای دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در حال اجرا است.

علی دهباشی پور مدیرکل بهزیستی استان قزوین از آغاز به کار پویش همه حاضر با هدف تامین لوازم التحریر دانش آموزان تحت پوشش این سازمان در استان خبر داد و گفت: انتظار داریم تا شهروندان این استان در این همایش حضوری فعال داشته باشند.

دهباشی پور افزود: این پویش که از ۲۱ شهریور آغاز و تا ۱۵ مهر ماه نیز ادامه خواهد داشت با هدف تامین لوازم التحریر برای دانش آموزان تحت پوشش این نهاد کار خود را شروع کرده است.

وی اضافه کرد: تامین مایحتاج دانش آموزان تحت پوش بهزیستی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، مهمترین هدف ما در این پویش محسوب می‌شود و تمام تلاش خود را برای حضور حداکثری این عزیزان در مدارس انجام خواهیم داد.

دهباشی پور بیان کرد: یکی از اهداف سازمان بهزیستی حمایت از دانش آموزان تحت پوشش و تهیه ملزومات مورد نیاز دانش آموزان است و همچون سال‌های گذشته آمادگی خود را برای دریافت کمک‌های مردمی هموطنان و رساندن کمک‌های آنان به دست نیازمندان واقعی اعلام می‌کنیم.

این مسوول در خصوص شیوه مشارکت مردم در این پویش گفت: مردم قزوین می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را از طریق شماره کارت مجازی به شماره ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۰۸۳۸۰۸۸، شماره شبا ۶۷۰۱۰۰۰۰۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲، کد دستوری: #۱۲۳* و یا با شماره ۰۲۸۳۳۷۹۷۸۱۲ معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی تماس حاصل کنند.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان قزوین بیان کرد: شهروندان می‌توانند با حضور در ستاد‌های مرکزی شهرستان‌های استان شامل قزوین، واقع در نواحی تهران قدیم و مینودر - الوند، خیابان امام حسن (ع) - تاکستان، خیابان امام - بویین زهرا، خیابان معلم غربی - آبیک، میدان آزادگان و آوج خیابان امام مراجعه و کمک‌های خود را تقدیم کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار