مدیرکل پست استان اردبیل از جابه‌جایی ۱۱ هزار مرسوله در استان اردبیل اعم از ارسالی و وارده خبر داد.

احد ناظر گفت: همکاران پرتلاش ما در اداره کل پست استان سعی می‌کنند تا مرسولات و بسته‌های پستی در سریعترین زمان به دست هم استانی‌ها رسیده و آنها بتوانند رضایتمندی خود را بیان کنند.
مدیرکل پست استان اردبیل افزود: در آستانه آغاز سال تحصیلی تا ۸۰ درصد خرید و فروش اینترنتی نسبت به گذشته افزایش یافته که عمده این محصولات لوازم‌التحریر و کیف و کفش است. اداره کل پست استان تلاش می‌کند تا با این افزایش حجم خرید و فروش اینترنتی محصولات مختلف، جابجایی آنها را در طول روز انجام دهد.
به گفته او، امسال ۲۵ درصد افزایش فعالیت‌های پستی را در استان شاهد بودیم که این روند در نیمه دوم امسال نیز قطعا با یک شرایط صعودی همراه خواهد بود. هم استانی‌ها در خرید‌های اینترنتی و ارسال مرسولات خود باید آدرس فرستنده و گیرنده را به دقت درج کنند تا همکاران ما در آدرس‌یابی و رساندن مرسوله‌ها به دست هم استانی‌ها دچار مشکل نشوند.
ناظر افزود: امسال با توجه به تغییر وضعیت نیرو‌های پست، این نیرو‌ها با انگیزه مضاعف مشغول به خدمات‌رسانی هستند تا رضایتمندی بیشتری را از سوی هم استانی‌ها شاهد باشیم. در سه ماهه اول امسال اداره کل پست استان رتبه چهار کشوری را در شاخص‌های تحول اساسی در نظام پستی به خود اختصاص داد و در برخی از شاخص‌های امور اداری و استخدامی نیز جز استان‌های مطرح و پیشرو بوده است.
مدیرکل پست استان اردبیل در ادامه گفت: با توجه به شرایط خاص پست در عصر امروز، سعی بر این است تا تنوع خدمات‌رسانی را با رویکرد نظام نوین الکترونیکی انجام دهیم که در این زمینه در استان اردبیل حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها نسبت به گذشته بیشتر شده است. روزانه هفت هزار مرسوله در اداره کل پست استان پذیرش می‌شود که در مجموع جابه‌جایی مرسولات در استان اعم از پذیرش و ارسال به ۱۱ هزار مورد ارتقا یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.