پست استان اردبیل سه میلیون و ۲۰۰ هزار مرسوله جابجا کرد

مدیرکل پست استان اردبیل گفت: پست استان اردبیل طی یک سال گذشته سه میلیون و ۲۰۰ هزار مرسوله را جابجا کرد.

 مهران ناظری با گرامیداشت روز ۱۷ مهر روز جهانی پیست، سرانه مرسوله‌های پستی در استان اردبیل را ۲.۵ مورد اعلام کرد و گفت: روزانه به‌طور میانگین ۱۰ هزار مرسوله توسط پست استان جابجا می‌شود که ۶ هزار مورد آن توسط موزعین پست و چهار هزار مورد نیز توسط دفاتر پیشخوان توزیع می‌شود.

مدیرکل پست استان اردبیل با اشاره به هزینه بالای شرکت پست استان اردبیل برای ارسال و دریافت مرسوله‌های پستی در مناطق روستایی افزود: برای توسعه خدمات پست در همه نقاط جمعیتی استان تلاش می‌کنیم.

او تعداد دفاتر پیشخوان دولت در شهرهای این استان را که خدمات پستی هم انجام می‌دهند، ۶۰ واحد اعلام کرد و گفت: در تعدادی از روستاها از طریق ۱۷۲ دفتر آی.سی.تی روستایی فعال، کار جمع‌آوری و ارسال مرسولات پستی انجام می‌شود که این دفاتر بیشتر در زمینه توزیع مرسولات فعال هستند.

ناظری همچنین با اشاره به توزیع بالغ بر ۵۰ هزار گذرنامه توسط شرکت پست و تسهیل امور زیارتی زائران اربعین ، کاهش شکایات و افزایش رضایت‌مندی مردمی را از جمله دستاوردهای شرکت پست استان اردبیل در یک سال گذشته ذکر کرد.

او همچنین از مستمر شدن خدمات پستی در همه ایام هفته و حتی روزهای تعطیل در استان اردبیل خبر داد و ادامه داد: با گسترش تجارت الکترونیکی، حجم کار شرکت پست برای جابجایی بسته‌های پستی افزایش یافته ولی هزینه‌های دریافتی از مردم افزایش زیادی نداشته است.

مدیرکل پست استان اردبیل رشد هشت درصدی ترافیک مرسولات پستی این استان را از جمله دستاوردهای این اداره کل در یک سال گذشته اعلام کرد و افزود: شرکت پست استان با ۱۴ دفتر دولتی فعال و ۸۰ دفتر خصوصی و پیشخوان دولت در رتبه ۹ کشوری خدمات پستی جای گرفته و در توزیع مرسولات نیز در جایگاه پنچم کشوری قرار دارد.

ناظری نبود پلاک و انجام نشدن پلاک‌کوبی و نامشخص بودن نام معابر در شهرک‌های جدید را از جمله مشکلات پست در ارائه خدمات کیفی به شهروندان ذکر کرد و خواستار مساعدت شهرداری‌ها در پلاک‌کوبی ساختمان‌ها و نامگذاری معابر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.