مسئول بسیج دانشجویی فارس برنامه‌های هفته دفاع مقدس در دانشگاه‌های این استان را تشریح کرد.

عباس توانا امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس، گفت: از برکات مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس، انتقال پیام ایستادگی و مقاومت در داخل و همچنین خارج از مرز‌ها است.

او با تاکید بر تبیین، نشر و تعمیق فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه به ویژه نسل جوان، افزود: با توجه به در پیش بودن دومین کنگره ملی ۱۵ هزار شهید ولایتمدار استان فارس و کنگره شهدای دانشجوی استان، برنامه‌های هفته دفاع مقدس حول این محور است.

مسئول بسیج دانشجویی فارس به اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در دانشگاه‌های این استان و تقارن آن با بازگشایی دانشگاه‌ها گفت: یادواره‌های دانشگاهی و اجرای برنامه مغناطیس، با محوریت شهدای گمنام دانشگاه‌ها و برنامه‌هایی مانند روایتگری، غرفه‌های فرهنگی، اکران فیلم و ... از جمله اقدامات هفته دفاع مقدس است.

توانا از اجرای برنامه دیدار و سرکشی از خانواده شهدای دانشجو خبر داد و تصریح کرد: تولیدات هنری در قالب‌های مختلف از جمله پادکست صوتی، کلیپ، شعر، عکس نوشته و غیره، جشنواره‌های هنری ادبی و برپایی سیر نمایشگاهی با موضوع دفاع مقدس برگزار می‌شود.

او با تاکید بر فضاسازی محیط‌های دانشگاهی و دانشجویی در هفته دفاع مقدس، از اجرای پویش کتابخوانی و اکران فیلم خبر داد و گفت: برگزاری نشست‌هایی با موضوع دفاع مقدس با توجه به تبیین قدرت دفاعی، تبیین نقش رهبری، تبیین نقش آحاد ملت، نهادینه‌سازی ارزش‌ها و تبیین عقلانیت در دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفته شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار