مدیرعامل سازمان زیباسازی، نوسازی و بهسازی اطراف حرم حضرت معصومه (س) گفت: برای خدمات‌‍رسانی مطلوب به زائران و مجاوران، پروژه تکمیل، احداث و مرمت ۱۶۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۸۰ باب حمام در مجتمع تجاری شمسه، اجرایی شد.

به نقل از شهرداری قم،علیرضا خاکی در گفت‌وگویی از تکمیل زیرساخت ۱۶۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۸۰ باب سرویس حمام در مجاورت مجتمع تجاری شمسه (مجاورت هتل قم) خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تخریب حمام‌های زیادی در توسعه حرم حضرت معصومه (س) در راستای خدمت رسانی به زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت (س) مسئله احداث سرویس بهداشتی و حمام در دستور کار قرار گرفت و برای این موضوع ۳۰ میلیارد تومان از محل منابع ملی و داخلی شهرداری قم در نظر گرفته شد.

وی با اشاره به احداث و تکمیل ۱۶۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۸۰ باب سرویس حمام دیگر نیز در سمت شیخان در مجاورت مجتمع تجاری شمسه افزود: در فاز نخست تعدادی سرویس بهداشتی بازگشایی و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی، نوسازی و بهسازی حرم حضرت معصومه (س) خاطرنشان کرد: مراحل تعمیر و مرمت حمام‌ها در حال اجرا است و پس از عقد قرارداد با شرکت نگهداشت، حمام‌ها به صورت عمومی در اختیار عموم مردم و زائران قرار می‌گیرد.

خاکی اضافه کرد: این پروژه در راستای ضرورت مرمت و بهسازی تعدادی از سرویس‌های بهداشتی به علت نگهداری نامناسب در سالیان گذشته با ظرفیت ۱۶۰ چشمه پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه تعدادی از این سرویس‌های بهداشتی در گذشته در ایام و مناسبت‌ها فعال بوده است، اضافه کرد: برای رفاه حال زائران و به منظور خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و بهره‌برداران مجتمع تجاری شمسه، سرویس‌های بهداشتی و سرویس‌های حمام در همه ایام سال فعال خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار