دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: سند امر به معروف و نهی از منکر تهیه شده و به مجمع تشخیص فرستاده شده و پس از بررسی توسط رهبری ابلاغ می شود.

حجت الاسلام طاهری آکردی گفت: قبلا ستاد جایگاه قانونی و نیروی انسانی نداشت و همه جهادی کار می‌کردند، اما در دولت سیزدهم اقدامات خوبی برای رفع آنها صورت گرفته است.
 
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه اولویت این ستاد ترویج و آموزش است ادامه داد: اولویت ما گفتمان نخبگانی و هنری است که با نشست‌های علمی و کرسی آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و در قالب تولیدات رسانه‌ای جشنواره‌های هنری انجام می شود.
 
وی اضافه کرد: سند امر به معروف و نهی از منکر تهیه شده و به مجمع تشخیص فرستاده شده که بعد از چکش کاری توسط رهبری ابلاغ می شود.
 
حجت الاسلام طاهری آکردی گفت: ما گفتمانی در حوزه جهادی تشکیل دادیم که در جشنواره فجر سال گذشته سه فیلم تولید شد.
 
وی از حمایت از امران به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: تشکیل شعب ویژه امر به معروف و نهی از منکر، حضور وکلای جهادی، پیگیر شهادت و تشکیل پرونده جانبازی تشکیل دادیم.دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با تاکید بر اینکه امر به معروف برای ساختن جامعه است نه تنبیه مردم افزود: ترویج عفاف و حجاب، فقط در خیابان نیست بلکه باید کنش گران اجتماعی و مربیان، عفاف و حجاب را ترویج و مد نظر قرار دهند.
 
وی گفت: برنامه داشبرد مدیریتی در استان‌ها راه اندازی کردیم.
 
حجت الاسلام طاهری اکردی از راه اندازی بازی ۱۴۰ قسمتی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و ادامه داد:
 
امسال جشنواره معروف در استان‌ها برگزار می‌شود و استانها باید تولیدات خودشان را در نرم افزار این ستاد بارگذاری کنند.
 
وی گفت: لایحه عفاف و حجاب توسط قوه قضاییه به مجلس ارجاع داده شده و ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آن دخیل نیست، اما اگر مصوب شود خیلی از مشکلات پیش روی این ستاد رفع می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.