مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نمایشگاه پاییزه یاسوج اقلامی که بیشتر مورد تقاضا است عرضه می‌شود .

امیرتیمور موسویان  با بیان اینکه این نمایشگاه در اویل هفته جاری در یاسوج افتتاح خواهد شد گفت: این نمایشگاه همانند گذشته دارای چند کمیته خواهد بود، یکی از کمیته‌ها در سطح بازار قیمت‌ها را مورد رصد قرار داده و کشف قیمت می‌کنند تا موضوع عرضه اجناس در این نمایشگاه‌ها زیر نرخ قیمت بازار عرضه شود.

 وی ادامه داد: در این نمایشگاه اتاق اصناف، سازمان صمت، تعزیرات حکومتی حضور خواهند داشت تا اگر مغایرت قیمتی در خصوص اجناس باشد در همان نمایشگاه اصلاح کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: اگر کسی هم‌زمان فروش فوق‌العاده و تقاضای حراج داشته باشد و به اتحادیه صنف مراجعه کند، می‌تواند مجوز لازم جهت این موضوع را در دو بار در سال کسب کند.

موسویان تصریح کرد: اتحادیه‌ها، اتاق اصناف، تعزیرات در کنار آن پلیس امنیت اقتصادی و... جهت جلوگیری از فروش کالای قاچاق که حاشیه امنیت تولیدکنندگان داخلی را تهدید می‌کند، حضور و افراد را شناسایی و موضوعات قانونی را دنبال خواهد کرد.

او با بیان اینکه در این نمایشگاه کیف، کفش، نوشت افزار و نیازمندی‌های شهروندان در کنار کالا‌های مورد تقاضا عرضه خواهد شد افزود: این نمایشگاه در پارک ولایت یاسوج برپا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.