معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز از ساخت و بهره برداری بزرگترین پارک آبی جنوب کشور طی ۲ سال آینده در این کلان‌شهر خبر داد.

علی فراشاییان معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز امروز ۲۵ شهریورماه در نشست شهرداری شیراز استفاده از کلمه بازآفرینی و زنده‌سازی را به‌جای محرومیت‌زدایی نام برد و اظهار کرد: برخی مواقع به بعضی از مناطق کمتر توجه شده بود که با رویکرد شورای ششم و شهردار شیراز بودجه در مناطق یازده‌گانه شهری به صورت عادلانه تقسیم شد که اتفاق مثبت جای تقدیر دارد.

او بیان کرد: اکنون شهرداری همراه مردم، با مردم و در کنار مردم و در ارتباط چهره به چهره مدیران شهری و اعضای شورا با همراهی یاوران شورا و مردم برای خود مردم تصمیم‌گیری می‌شود.

 فراشاییان افزود: با توجه به نیازسنجی که از خود محلات بیرون می‌آید و در مقیاس شهر خود را نشان می‌دهد امروز با همت شهردار و اعضای شورای شهر؛ شیراز به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل‌شده که محرومیت‌زدایی بخشی از آن است که با روندی جدیدتر و بودجه مشخص‌تر و مصارف خاص‌تر تعریف‌شده و آنچه می‌بینیم رضایت‌مندی مردم است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی و مدیر راهبردی محرومیت‌زدایی شهرداری شیراز ادامه داد: جلسات کمیته محرومیت‌زدایی را به‌ صورت هفتگی برگزار می‌کنیم و، چون این امر اهمیت دارد ماهانه پیشرفت کار را می‌بینیم و سالانه گزارش خواهیم داد.

او به بودجه ۳۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی شهرداری شیراز اشاره کرد و گفت: از این میزان بودجه، ۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بودجه جاری شامل خدمات شهری حفظ و نگهداری شهر، خدمات پسماند، حمل و نقل عمومی و آتش‌نشانی است و ۲۴ هزار میلیارد بودجه عمرانی است که حاصل یک سال برنامه‌ریزی کار یک تیم حرفه‌ای و تمام‌وقت با مدیریت شهردار و همراهی و حمایت اعضای شورا است.

فراشاییان با بیان اینکه مدیران شهرداری شیراز تعطیلی ندارند و شبانه‌روز به مردم خدمت می‌کنند، تصریح کرد: نشان‌دهنده این فعالیت‌های شبانه‌روزی طرح‌های عمرانی سطح شهر است که نمونه آن پارک آبی است که بعد از سال‌ها اجرایی شده و ظرف ۲ سال آینده به‌عنوان بزرگترین پارک آبی در جنوب کشور به بهره‌برداری خواهد رسید، همچنین تله‌کابین و آکواریوم نیز که خواسته مردم شیراز بود تقدیم مردم خواهد شد.

 معاون شهردار شیراز ادامه داد: تیم جهادی، علمی و فنی مدیریت شهری برای مردم، همراه مردم و با مردم با شعار لبخند شهر تشکیل شده است که در جهت خدمت‌رسانی شهروندان تلاش می‌کند.

راه‌اندازی سامانه سرو شهرداری شیراز

‌فراشاییان به راه‌اندازی سامانه سرو شهرداری شیراز اشاره کرد و افزود: در این سامانه شهروندان می‌توانند در ۱۷ بخش از جمله پرداخت عوارض نوسازی، شکایت و پیشنهاد، ساعت ورود و خروج قطار شهری و اتوبوس استفاده کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز همچنین به سامانه ۱۳۷ برای شکایت و پیشنهاد‌های شهروندان اشاره‌ای کرد و تصریح کرد: با پیگیری شهردار این کلان‌شهر این سامانه بسیار کارآمد است که شهروندان می‌توانند در طول شبانه‌روز تماس بگیرند و مشکلات خود را مطرح کنند و در کمتر از ۲۴ ساعت مشکلات پیگیری شود.

برچسب ها: پارک آبی ، طرح عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار