معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تقسیم قدرت، سهم دادن به دیگران و جلب مشارکت عمومی می‌تواند راه را برای حفاظت از محیط‌ زیست به‌ویژه در حوزه تنوع‌ زیستی و حیات‌ وحش باز کند.

حمید ظهرابی در مراسم تکریم و معارفه که ظهر امروز(یکشنبه) در سازمان محیط زیست برگزار شد، اظهار کرد: تقسیم قدرت و سهم دادن به دیگران در حوزه محیط‌ زیست در حقیقت نوعی نقش دادن به مردم در موضوع حفاظت از تنوع‌ زیستی و حیات‌وحش است که در این دوره به صورت جدی دنبال خواهد شد.

وی افزود: افراد ذی‌نفع و تاثیرگذار باید در امر حفاظت نقش داشته باشند و برای اینکه این ادعا محقق شود باید مردم را از منافع امر حفاظت بهره‌مند کنیم.

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه محیط زیست طبیعی نیازمند استفاده از ظرفیت متخصصان است، تاکید کرد: مواجهه با مسائل محیط زیست طبیعی باید بر پایه علم و دانش باشد و در این زمینه حتی می‌توانیم از دانش بومی مناطق نیز بهره‌مند شویم.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، ظهرابی در پایان اظهارکرد: تمرکز روی فعالیت‌های علمی، تخصص‌گرایی و سهم دادن به مردم در مشارکت‌پذیری راهبرد اصلی ما در معاونت طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار