مطیعی گفت: فراد و نخبگانی که در قضیه فلسطین و همگرایی با مذاهب اسلامی صاحب‌نظر و تاثیرگذار هستند در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی حضور دارند.

علی مطیعی دبیر ستاد سی‌وهشتمین کنفرانس  بین‌المللی وحدت اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره تفاوت این کنفرانس با دوره‌های قبل گفت: فرقی که همایش سی‌وهشتم کنفرانس  بین‌المللی وحدت اسلامی با همایش سی‌وهفتم دارد در چینش مهمان‌ها و شخصیت‌های مدعو است.

وی اظهار کرد: افراد و نخبگانی که در قضیه فلسطین و همگرایی با مذاهب اسلامی صاحب‌نظر و تاثیرگذار هستند در کنفرانس حضور دارند و مشروح مواردی که در کنفرانس امسال مطرح می‌شود با کنفرانس گذشته تفاوت چشمگیری خواهد داشت.

مطیعی بیان کرد: پایان یافتن جنگ غزه به مسائل نظامی و سیاسی بستگی دارد و مباحث میدانی خود را می‌طلبد، اما در هفت الی هشت ماهی که کنفرانس طوفان‌الاقصی را برگزار کردیم آن چیزی که به چشم می‌آید این است که وحدت بین مسلمانان خیلی بیشتر شده است.

دبیر ستاد سی‌وهشتمین کنفرانس  بین‌المللی وحدت اسلامی اظهار کرد: کنفرانس جده که عربستان برگزار کرد تاثیر خود را گذاشته و فکر می‌کنم از اثرات کنفرانس‌هایی است که در مجمع جهانی تقریب مذاهب به‌طور سالانه برای وحدت بین کشورهای اسلامی برگزار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: از فلسطین گروه‌های مختلفی در کنفرانس سی‌و‌هشتم حضور پیدا می‌کنند و حدود 15 نفر از شخصیت‌های فلسطین از همه گروه‌ها حضور خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار