بیش از ۷۰ هزار تماس تلفنی با مرکز ۱۲۲ شرکت آبفا مازندران طی شش ماه برقرار شد.

بهزاد برارزاده مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: بیش از ۷۰ هزار و ۵۰۰ تماس در شش ماه نخست امسال، با مرکز ارتباط با مشتریان (۱۲۲) برقرار شد که ازین تعداد ۴۰۹۰۰ مورد مربوط به حادثه آب و ۳۲۰ مورد حادثه فاضلاب و مابقی به صورت راهنمایی به مشترک ثبت شد.

او با بیان اینکه بیشترین تماس‌ها در بخش آب مربوط به ترکیدگی لوله و در بخش فاضلاب مربوط به گرفتگی بوده است، افزود: از ۴۰۹۰۰ مورد تماس‌های مردمی ثبت شده در بخش آب ۲۹۱۶۴ مورد حوادث شکستگی ۵۳۱۸ مورد حوادث مربوط به کمبود فشار و قطعی آب و ۶۴۱۸ مورد حوادث انشعابات بوده است.

برارزاده گفت: در این مدت به تعداد ۱۶۷۹ حادثه از طریق سامانه به کارشناس پیگیری ارجاع داده شد که ضمن تماس با امور مربوطه، پیگیری‌های لازم برای رفع حادثه انجام شد.

او با اشاره به فعال بودن سامانه پیامکی متصل به نرم افزار ثبت حوادث، افزود: بعد از ثبت هر حادثه و همچنین پایان کار، بلافاصله برای مشترک پیامک ارسال و از مشترک در خصوص میزان رضایت از عملکرد همکاران، نظرسنجی می‌شود.

در حال حاضر در بخش آب ۲۲ امور، ۶۴ شهر و ۲۹۱۸ روستا و در بخش فاضلاب نیز شهر‌های ساری، نوشهر و چالوس، جویبار، بابلسر و شهرک یثرب قائمشهر به مرکز ارتباط با مشتریان (۱۲۲) متصل می‌باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار