۴ طرح آبرسانی با هدف تقویت و افزایش توان تامین آب شرب سالم و پایدار بیش ۱۰هزار نفر در شهرستان عباس آباد افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

احمد رنجبر معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری آبفا مازندران گفت:همزمان با گرامیداشت هفته دولت و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و نیز خانواده معظم شهدا، ۴طرح آبرسانی با هدف تقویت و افزایش توان تامین آب شرب سالم و پایدار بیش ۱۰هزار نفر در شهرستان عباس آباد افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

او با اشاره به بهره برداری از دو طرح آبرسانی در شهرستان عباس آباد، افزود: این طرح‌ها شامل حفر یک حلقه چاه در کلارآباد (چاه شماره ۵) با آبدهی ۱۵ لیتر در ثانیه و برخورداری ۴۶۰۰ نفر و صرف ۲۵ میلیارد ریال اعتبار و دیگری حفر یک حلقه چاه با آبدهی ۱۰ لیتر در ثانیه به منظور تامین آب شرب۳هزار نفر از ساکنان سلمانشهر (دهکده شیرین) می‌باشد که برای این طرح نیز ۲۱ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

رنجبر با اشاره به آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به روستای سرتاکرات، گفت: در این روستا، طرح اضطراری فیلتراسیون و نصب ۴ فیلتر و نیز احداث سکوی فیلتراسیون با پیش بینی ۲۲ میلیارد ریال اعتبار و بهره مندی ۹۱۰ نفر در دستور کار قرار گرفت.

او از آغاز عملیات اجرایی پل کابلی آبرسانی به سلمانشهر با هدف افزایش توان انتقال آب شرب سالم و پایدار خبر داد و افزود: در این طرح ۱۲۰ متر پل کابلی برای عبور خط انتقال۱۶۰ میلی متری از بستر رودخانه تیلورسر اجرا می‌شود

معاون آبفامازندران جمعیت بهره‌مند از این طرح را ۱۵۰۰ نفر و اعتبار درنظر گرفته شده را ۱۲ میلیارد ریال دانست. فرماندار و امام جمعه عباس آباد نیز در سخنانی به افزایش جمعیت در ایام تعطیل و تابستان در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ضروری است زیرساخت‌های موجود ارتقا یابد تا خدمت رسانی به نحو مطلوب انجام شود که در این زمینه مجموعه آب و فاضلاب مازندران طی سال‌های اخیر اهتمام و نگاه ویژه‌ای داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.