شهرآورد یزدی‌ها بین وحدت مهریز و مقاومت گلساپوش یزد به سود مدافع عنوان قهرمانی پایان یافت.

هفته پانزدهم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی ایران با انجام ۵ دیدار به صورت همزمان در نقاط مختلف ایران برگزار شد که در یکی از حساس‌ترین دیدار‌ها دو تیم مقاومت گلساپوش و وحدت، شهرآورد یزدی‌ها را در مهریز برگزار کردند.

وحدت مهریز بازی را با توجه به شرایط میزبانی بهتر شروع کرد و حتی از تیم صدرنشین گلسا جلو هم افتاد، اما از اواسط نیمه دوم موتور شاگردان میرشمسی روشن شد و توانست با گل‌های امیرحسین دهقانی، محمد معصومی‌زاده، آیدین تشنه‌کام و حمیدرضا دهقانی ۴-۳ رقیب خود را شکست دهد. 

با پیروزی گلساپوش یزد صدرنشین و نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش یعنی فولاد هرمزگان که با یک امتیاز کمتر نسبت به گلسا در رتبه دوم است، جدال سختی را برای تصاحب عنوان قهرمانی در ۳ هفته باقی‌مانده رقابت‌ها شاهد خواهیم بود.

دیگر نماینده استان یعنی چادرملوی اردکان هم در هوای گرم و شرجی ورزشگاه شهدای خلیج فارس گناوه مهمان تیم پاس جوان این شهر بود.

ساحلی بازان اردکانی در وقت اول با ارائه یک بازی هجومی ۴ بار دروازه پاس جوان را باز کردند و با نتیجه ۴ بر صفر وقت اول را به سود خود به پایان رساندند.

چادرملو در وقت دوم هم توسط سید امین میرحسینی موفق به گل رسید تا این وقت با نتیجه ۵ بر صفر به سود چادرملو به پایان برسد.

نماینده استان با شروع وقت سوم به ۲ گل رسید تا این دیدار با نتیجه قاطع ۷ بر صفر به سود چادرملو اردکان به پایان برسد.

هم اکنون تیم مقاومت گلساپوش یزد با ۳۶ امتیاز صدرنشین است، چادرملو با ۳۰ امتیاز در رده دوم ایستاده و وحدت مهریز هم ۲۱ امتیازی و در جایگاه ششم قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.