شهردارمنطقه ۱۸ از تکمیل و آماده‌سازی ۹۳ عنوان پروژه شهری طرح الگوی خدمت با کاربری‌های خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک خبر داد.

محمدجواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ با اشاره به این موضوع که طرح الگوی خدمت مسیری کوتاه و کارگشا برای تحقق مطالبات شهروندان بوده، اظهار داشت: از مجموع تعداد ۱۵۰ عنوان پروژه پیش بینی شده برای این طرح در حوزه‌های خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک، تعداد ۹۳ پروژه در بلوار‌های معلم، شهیدان بهرامی، الغدیر، شهیدان طارمی و خلیج فارس آماده بهره برداری و بزودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در حوزه بخش عمرانی این طرح، تعداد ۴۰ عنوان پروژه مشتمل بر بهسازی و روکش آسفالت، همسطح سازی دریچه، اصلاح نهر، پیاده روسازی، مرمت جداول، تبدیل نهر با کانیو و حذف دریچه‌های مازاد در معابر طراحی که تا کنون تعداد ۲۲ پروژه تکمیل و بزودی در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه ۱۸ در ادامه از موضوعاتی نظیر نصب المان‌های نوری، وسایل بازی، تندرستی، کاشت نهال، استقرار مخازن ۱۱۰۰ لیتری، حذف زوائد فیزیکی، رنگ آمیزی جداره‌های بدمنظر، همسطح سازی زیر مخزنی، اصلاح خاک به عنوان تعداد ۷۴ پروژه بخش خدمات شهری و محیط زیست نام برد که بر اساس جدول زمانبندی در بلوار‌های شاخص نواحی یک تا پنج منطقه طراحی و تا کنون تعداد ۳۵ پروژه تکمیل شده است.

این مقام مسئول با طرح موضوعات ایمنی و اقدامات پیشگیرانه برای کاهش احتمال بروز سوانح رانندگی در معابر به تعداد ۳۶ عنوان پروژه بخش حمل ونقل و ترافیک در این طرح اشاره داشت که شامل خط کشی محوری، بلوک عابر پیاده، نصب انواع تابلو، المان ترافیکی، احداث دور برگردان، مرمت تابلو و تجهیز ایستگاه اتوبوس شده و اکثریت آنها آماده بهره‌برداری هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار