رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۳ هزار قلم ابزارآلات خارجی قاچاق در شرق تهران خبر داد.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار لوازم خودروی قاچاق از انباری در محدوده مسعودیه شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی در انباری در شهرک مسعودیه تخلیه و دپو شده است که این کالاهای خارجی توسط خودروهای شوتی به این مکان منتقل و به بازار ارسال می‌شود.

افشاری بیان کرد: مامورین این پلیس محل موصوف را  بازرسی کردند که مشخص شد این محل یک باب انبار کالا بوده که کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: کالاها مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع انواع ابزارآلات خارجی بود که در محل دپو شده بود و طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی ارائه شده مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: کالاها شامل تعداد 33.565 قلم انواع ابزارآلات خارجی قاچاق محصول کشور چین  بوده که پرونده قضایی در همین راستا تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 4 میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: با سرمایه‌گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز نابودی صنایع کشور را هدف نگیرید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار