کریمی گفت: در دفاع مقدس ارتش با تمام قوا به میدان آمد و توانست با هماهنگی‌های لازم بین نیرو‌های بسیج و سپاه باعث ناامیدی دشمن از رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده‌اش شود.

جعفر کریمی،فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه (س) امروز با حضور در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه (س) با تولیت حرم مطهر دیدار کردند.

وی با اشاره به تاریخچه تأسیس پدافند نیروی هوایی ارتش و استقلال آن در سال ۱۳۸۷ و تبدیل‌شدن به یک سازمان مستقل افزود: در دفاع مقدس ارتش با تمام قوا به میدان آمد و توانست با هماهنگی و همکاری بین نیرو‌های بسیج و سپاه عملیات‌های مقتدرانه و ظفرمندی را در طول هشت سال دفاع مقدس انجام دهد و باعث ناامیدی دشمن از رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده‌اش شد.

فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه (س) عنوان کرد: سرنوشت جنگ در ۲۰ماهه اول با عملیات ارتش تغییر یافت و باعث شد دشمن عقب‌نشینی‌های گسترده‌ای را انجام دهد.

وی افزود: برقراری امنیت در فرودگاه‌های کشور، اسکورت کشتی‌های نفتی در راستای صادرات نفت در بحبوحه جنگ، رصد و شناسایی جنگنده‌های دشمن، تربیت نیروی انسانی، تأسیس دانشگاه پدافند هوایی و تأسیس مراکز آموزشی جدید از جمله اقدامات پدافند هوایی است.

منبع:فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار