معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان از آسفالت ۳۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع از معابر شهر کرمان در هفته نوزدهم طرح جهاد آسفالت خبر داد.

محمدرضا یحیی‌زاده با اشاره به اینکه نوزدهمین هفته از طرح جهاد آسفالت معابر شهر کرمان از ۱۷ تا ۲۳ شهریورماه، اجرا شد، گفت: در این مدت، خیابان شهدا حدفاصل سه‌راهی منجی تا گنبد جبلیه، کوچه شماره ۱۴ خیابان شهیدقرنی و خیابان مفتح سه به مساحت ۲۲ هزار و ۹۰۰ مترمربع به همت پیمانکار فاز اول و تحت نظارت مدیریت کنترل و نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری کرمان، آسفالت شد.

وی افزود: کوچه شماره پنج و فرعی سمت راست کوچه شماره دو خیابان شقایق، کوچه جنب مجتمع مسکونی پیامبر اعظم (ص)، بلوار عنایت‌الله حیدری، کوچه شماره یک خیابان معافی، کوچه شماره ۳۱ بلوار همتی‌فر و کوچه شماره یک خیابان بحرالعلوم به مساحت ۱۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع به همت سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری کرمان، زیرسازی و آسفالت شد.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون، به غیر از آسفالت تحویلی به مناطق پنج‌گانه، لکه‌گیری، ۸۵۳ هزار مترمربع از معابر شهر کرمان به همت سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری کرمان و پیمانکاران طرح جهاد آسفالت، آسفالت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار