استاندار البرز گفت: درصدد ارتقا زیرساخت‌های توزیع برق بواسطه راه اندازی پست‌های برق ۴۰۰ کیلوولت در استان هستیم.

 عبداللهی گفت: ما بعنوان کارگزاران نظام در کنار شما هستیم و واقعیت‌ها را با هم به اشتراک می‌گذاریم و برای حل مشکلات و دغدغه‌ها با وفاق و همدلی به یکدیگر کمک خواهیم کرد.

وی افزود: اگر به هر دلیل کارفرما بیمه کارکنان خود را با تاخیر پرداخت کند، باید فرصت لازم برای حل موانع را داشته باشد و خدمات بیمه کارکنان بلافاصله قطع نشود.
وی با اشاره به موضوع و دغدغه تامین برق بویژه برای صنایع، ادامه داد: درصدد ارتقا زیرساخت‌های توزیع برق بواسطه راه اندازی پست‌های برق ۴۰۰ کیلوولت در استان هستیم و برای نخستین بار پست ۴۰۰ کیلوولت در باغستان راه اندازی شده و ۳ پست دیگر نیز در نقاط مختلف استان پیش بینی شده است. 
عبداللهی گفت: استان البرز بدلیل شرایط مساعد اقلیمی بویژه در شهرستان‌های اشتهارد و نظرآباد، بستر لازم برای راه اندازی نیروگاه‌های خورشیدی را دارد.
وی افزود: براین اساس از حضور سرمایه‌گذاران در این بخش استقبال و حمایت می‌کنیم و شهرک‌ها و واحد‌های صنعتی نیز برای تامین برق مقرون به صرفه و پایدار می‌توانند در این بخش و همچنین احداث نیروگاه‌های سی اچ پی ورود کنند.
استاندار البرز گفت: راه اندازی نیروگاه‌های خورشیدی کاهش وابستگی به سوخت‌های فسیلی، کاهش هزینه‌های برق، حمایت از محیط زیست، ایجاد اشتغال و تامین برق در مناطق دور افتاده را همراه دارد.
وی از مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خواست تا کارگاه‌های آموزشی و همایش‌هایی در حوزه برق برای صنعتگران و سرمایه‌گذاران در حوزه انرژی‌های نو تشکیل شود.
عبداللهی گفت: این اقدام با هدف افزایش آگاهی و دانش فنی در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر و بهبود زیرساخت‌های برق استان انجام می‌شود و این کارگاه‌ها و همایش‌ها می‌توانند به صنعتگران و سرمایه‌گذاران کمک کنند تا با آخرین تکنولوژی‌ها و روش‌های بهره‌برداری از انرژی‌های نو آشنا شوند و در نتیجه، بهره‌وری و کارایی پروژه‌های خود را افزایش دهند.
وی افزود: ما بعنوان کارگزاران نظام در کنار شما هستیم و واقعیت‌ها را با هم به اشتراک می‌گذاریم و برای حل مشکلات و دغدغه‌ها با وفاق و همدلی به یکدیگر کمک خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.