مدیرکل میراث فرهنگی فارس گفت: برای خدمت‌رسانی بهتر به گردشگران ساعت بازدید از همه اماکن تاریخی و فرهنگی استان از فردا تا ۳۱ شهریورماه افزایش یافت.

محمد ثابت اقلیدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس امروز ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۳ اظهار کرد: با توجه به اینکه همواره در هفته پایانی تابستان شاهد حضور گسترده مسافران به استان فارس به خصوص شهر شیراز هستیم ازاین‌رو برای خدمت‌رسانی بهتر به گردشگران ساعت بازدید از همه اماکن تاریخی و فرهنگی استان فارس از فردا بیست و پنجم تا ۳۱ شهریورماه افزایش یافت.

او گفت: افزایش ساعت بازدید‌ها با در نظر گرفتن استقبال گردشگران از این اماکن تاریخی و فرهنگی استان متغییر است به طوری که مجموعه‌های فرهنگی تاریخی حافظ و سعدی به ترتیب از ساعت ۸ تا ۲۳ و ۲۲ پذیرای مسافران خواهند بود.

ثابت اقلیدی تصریح کرد: بلیت‌فروشی مجموعه تاریخی حافظ از ساعت ۸ تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه و مجموعه تاریخی سعدی هم از ۸ تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه است.

او ادامه داد: ساعت بازدید از مجموعه فرهنگی ارگ کریم‌خان از ساعت ۸ تا ۲۲ و موزه حمام وکیل در شیراز هم از ساعت ۸ تا ۲۱ است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: بازدید از موزه‌های پارس، سنگ‌های تاریخی هفت‌تنان و عمارت دیوان‌خانه همچنین مجموعه جهانی تخت جمشید از ساعت ۸ تا ۱۹ است.

ثابت اقلیدی بیان کرد: ساعت بازدید از موزه تخت جمشید، مجموعه تاریخی نقش رستم، نقش رجب، مجموعه جهانی پاسارگاد، شهر جهانی بیشاپور، موزه بیشاپور، تنگ چوگان همچنین آتشکده فیروزآباد، کاخ ساسانی سروستان، موزه مردم شناسی کازرون وموزه نی ریز از ساعت ۸ تا ۱۸ و ۳۰ است.

او تأکید کرد: بلیت‌فروشی این مجموعه‌ها تا نیم ساعت قبل از پایان ساعت بازدید خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار