آزمایشگاه پاتوبیولوژی به همت بخش خصوصی با اعتباری بیش از ۸۰ میلیارد ریال در شهرستان زرند افتتاح شد.

خانم زمانی، متصدی آزمایشگاه پاتوبیولوژی در زرند، با اشاره به اینکه با افتتاح آزمایشگاه پاتوبیولوژی برای  ۱۰ نفر به طور مستقیم اشتغال زایی شده است، گفت: این آزمایشگاه مطابق با استاندارد‌های جهانی و مجهز به پیشرفته‌ترین و بروزترین تجهیزات ازمایشگاهی است.

وی افزود: در این آزمایشگاه  اقداماتی از جمله ایمونولوژی، پاتولوژی، بیوشیمی، سرولوژی، هورمون، هماتولوژی، میکروبیولوژی و همچنین تشخیص سیتولوژی و ملکولی انجام می‌شود. 

زمانی تصریح کرد: مکان آزمایشگاه، به گونه‌ای انتخاب شده که دارای کمترین بار ترافیکی است و شهروندان می‌توانند به راحتی به این آزمایشگاه دسترسی داشته باشند.

وی بیان کرد: در این فضای دو طبقه از بهترین امکانات، به منظور پذیرش مراجعین و بیماران استفاده شده است و تسریع در جواب‌دهی به آزمایشات، روند درمان و صرفه جویی در وقت مراجعین نیز از دیگر مزایای این مرکز عنوان کرد. 

 زمانی با بیان اینکه، جواب آزمایشات به صورت آنلاین در دسترس بیماران قرار می‌گیرد، افزود: در صورت همکاری شهروندان، نوبت دهی آنلاین و نمونه گیری در منزل برای خدمت رسانی بهتر در دستور کار قرار دارد.

سید رضا حسینی نژاد،  فرماندار زرند هم با قدردانی از تلاش زمانی در راه اندازی این آزمایشگاه گفت: خانم زمانی در جبهه سلامت و خط مقدم سلامت گام‌های ارزشمندی را برداشته و همواره خدمت رسانی به جامعه را سرلوحه کار خود قرار داده است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار