حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی گفت: تعامل و برخورد معلمان با دانش‌آموزان باید تربیتی و فرهنگی همراه با نگاه مهربانانه و هدایتگری باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان  در گردهم‌آیی مشترک شورای معاونان اداره‌کل آموزش و پرورش، امامان جمعه، مدیران و رؤسای آموزش و پرورش و معاونان پرورشی و تربیت‌بدنی استان سمنان که در سالن اجتماعات پژوهش‌سرای دانش‌آموزی شاهرود برگزار شد، افزود: تعامل و برخورد معلم باید مرتفع‌کننده مشکلات دانش‌آموز و نقش هدایت‌گری داشته باشد، در غیر این‌صورت به خروجی اثرگذار منجر نخواهد شد.

وی با تبریک نهم ربیع‌الاول روز آغاز امامت، ولایت و زعامت حضرت ولیعصر(عج) و تقدیر از تلاش فعالان عرصه آموزش و پرورش استان سمنان، اظهار کرد: دغدغه‌مندی فرهیختگان مشفق و دلسوز امور جامعه، امری ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ادامه داد: بخش عمده فعالیت‌های فرهنگی به جوانان مربوط می‌شود که از مسیر آموزش و پرورش عبور کرده‌اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مطیعی با اشاره به اینکه رویه واحد برای تدوین سند اوان کودکی امری ضروری است، ابراز کرد: افراد از دوره نونهالی تا دوره تحصیلی متوسطه تربیت‌یافته آموزش و پرورش هستند. همکاری امامان جمعه استان برای هم‌پوشانی برنامه‌های فرهنگی و تربیتی که به نوعی انجام فعالیت‌های بخش فرهنگی نوجوانان و جوانان را متعهد شده‌اند، با این‌ مجموعه لازم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.