نماینده ولی فقیه دراستان سمنان مهمترین ثمره وحدت را اتحاد مسالمانان خاطر نشان کرد و گفت: وحدت ایجاد شده بین شیعه و سنی موجب شده بسیاری از توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نمازجمعه سمنان گفت: امام راحل بنیان گذار هفته وحدت بودند و همچنین مقام معظم رهبری هم در طول این سال‌ها به آن تاکید فراوانی دارند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری درباره هفته وحدت اشاره کرد و گفت: اتحاد و همبستگی یکی از اولویت‌های جوامع اسلامی است که باید در این خصوص همچون گذشته برنامه ریزی شود.

امام جمعه سمنان گفت: درحال حاضر دشمن، موجی از هراس در زمینه‌های اسلام، تشیع، انقلاب و موعود را در دنیا به راه انداخته و مهم‌ترین هدفش هم تفرقه بین مسلمانان و دیگر ادیان در دنیاست.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم درباره وحدت و همدلی افزود: در تاریخ استکبار جهانی به دنبال تفرقه افکنی و حکومت کردن بوده است در حالیکه قرآن به مسلمانان همدلی و با هم بودن را سفارش می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی همچنین با تبریک سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر گفت: این روز دوره حیاتی و مهم در تاریخ شیعه محسوب میشود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین هم پرداخت و گفت: چشم امید جبهه مقاومت به وحدت بین مسلمانان و همچنین جمهوری اسلامی است.

خطیب جمعه سمنان به سفر رییس جمهور به کشور عراق هم اشاره‌ای کرد و افزود: این ماموریت ناتمام شهید جمهور توسط  پزشکیان نشان دهنده استحکام سیاست کشور و وحدت آن است.

بزرگداشت روز شعر و ادب فارسی، همچنین توصیه‌های در خصوص آستانه‌ی بازگشایی مدارس و آمادگی اولیای مدرسه برای تعیم و تربیت دانش آموزان از دیگر سخنان حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در بین نمازگزاران بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.