شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از بکارگیری معلمان پذیرفته شده استان کهگیلویه و بویراحمد در آزمون استخدامی آموزش و پرورش با یکسال تاخیر گلایه کرد.

به گفته شهروند خبرنگار ما آموزگارانی که در استان کهگیلویه و بویراحمد درخواست داده اند و در آزمون استخدامی آموزش و پرورش امسال پذیرفته شده اند قرار است سال آینده بکارگیری شوند این موضوع آنها را گلایه مند کرده است و درخواست رسیدگی دارند.

شهروند خبرنگار ما در ادامه این موضوع را به طور کامل شرح داده که می توانید مشاهده کنید.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام؛ اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در استخدام امسال ۱۶ نفر سهمیه برای آموزگار ابتدایی شهرستان کهگیلویه اعلام و پذیرش کرد. اما متأسفانه در فاصله بین برگزاری آزمون تا اعلام نتایج نهایی، با درخواست ۲۱ نفر از قبول شدگان سال‌های قبل این آزمون که استان‌های دیگر را انتخاب کرده و به عنوان سهمیه اون استان‌ها پذیرفته شده بودند، موافقت شده و این افراد که طبق قانون باید در اون استان‌ها بکارگیری می‌شدند با پیگیری بسیار به استان منتقل شدند و قرار است در آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه بکارگیری شوند. حالا پس از اعلام نتایج نهایی آزمون امسال ۱۶ نفر پذیرش شده است. اما زمان بکارگیری آنها را مهر ماه ۱۴۰۴ اعلام کردند و تا آن زمان بدون حقوق منتظر باید بمانند. این یک تصمیمی هست که در استان و با توجه به تکمیل نیاز اعلام شده که یکی از دلایل آن موافقت با انتقالی‌ها بود. لطفاً پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار