جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۷۷۷ قلم انواع لوازم جانبی موبایل و ۵۲۰ ثوب کاپشن زنانه قاچاق درشهرستان تاکستان و دستگیری ۲ نفر در این خصوص خبر داد.

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان تاکستان در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه قزوین - زنجان به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، ۷۷۷ قلم انواع لوازم جانبی موبایل قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال که فاقد هرگونه مجوز گمرکی بود، کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: در عملیاتی دیگر ماموران انتظامی پاسگاه حسین آباد شهرستان تاکستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودرو وانت پیکان مشکوک که پس از توقف خودرو و در بازدید به عمل آمده ازآن، تعداد۵۲۰ ثوب کاپشن زنانه قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال که فاقد هرگونه فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود، کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر شد.

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شدند، گفت: هموطنان در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار