مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی گفت: در ۶ ماه نخست امسال مجوز صدور ۱۵۹ دفتر پیشخوان شهری و روستایی برای فعالیت در مناطق مختلف استان صادر شده است.

علی دلگیر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی گفت: شمار دفاتر پیشخوان شهری و روستایی استان خراسان رضوی در ابتدای سال ۱۴۰۰ حدود هزار مورد بود که با رشد حدود ۱۱ درصدی، هم اکنون به هزار و ۳۰۰ مورد رسیده است.

او با تاکید بر اهمیت بهره مندی نقاط مختلف شهری و روستایی خراسان رضوی از خدمات متنوع ارتباطی بر بستر شبکه پیشخوان افزود: دفاتر پیشخوان دولت، موتور محرکه خدمت رسانی تجمیع شده به مردم هستند و بستر سازی برای ایجاد و راه اندازی این مهم از رویکردهای اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی ادامه داد: در ۶ ماه نخست امسال، ۲۷ فرایند انتقال امتیاز، ۹۲ فرایند تجدید فعالیت و ۳۴ فرایند تغییر نشانی نیز برای دفاتر پیشخوان دولت به تصویب اعضای کمیته رسید تا راه برای برخورداری هر چه بیشتر ساکنان شهری و روستایی استان از خدمات مبتنی بر دفاتر پیشخوان هموار شود.

دلگیر بیان کرد: تلاش ها بر این است که علاوه بر صدور مجوز و ایجاد دفاتر پیشخوان جدید در سطح استان، خدمات ارائه شده توسط این دفاتر را نیز تکمیل تر کنیم تا مراجعه کنندگان در مراجعه به دفاتر از همه خدمات تعریف شده در این بستر بهره مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.