رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری یکی از قاچاقچیان مواد روانگردان در جنوب پایتخت خبر داد.

سرهنگ حسین باباپور اعلام کرد: در راستای مبارزه با عناصراصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و روانگردان در پایتخت، ماموران عملیات ویژه این پلیس با انجام اقدامات پلیسی گسترده دریافتند یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر که از توزیع کنندگان اصلی و سابقه دار تهران هست ضمن تهیه و قاچاق محموله‌ی مواد مخدر و روانگردان از یکی از استان‌های شرقی کشور، اقدام به توزیع گسترده مواد روانگردان در مناطق جنوبی شهر تهران می‌کند، از همین رو با گسترش چتر اطلاعاتی فعالیت مجرمانه متهم را تحت رصد و پایش قرار دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با رصد لحظه به لحظه فعالیت متهم مخفیگاه وی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی ضمن دستگیری متهم در بازرسی از محل پنج کیلوگرم روانگردان شیشه کشف شد.

سرهنگ باباپور تصریح کرد: متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های فنی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: به اشرار مواد مواد فروش اولتیماتوم می‌دهیم تا دیر نشده دست از اعمال مجرمانه بردارند و به مسیر شهروندی بازگردند، چراکه مطمئن باشند پلیس با اشراف اطلاعاتی خوبی که دارد متهمان را در کوتاهترین زمان ممکن دستگیر و آنان را به دست قانون می‌سپارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار