معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: تابستان امسال بیش از ۸۲ هزار دانش آموز استان در دوره‌های مختلف تحصیلی زیرپوشش برنامه‌های طرح اوقات فراغت قرار گرفتند.

عزت‌الله طیبی راد اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های آموزش و پرورش غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است و این نهاد هرساله تلاش می کند با برنامه ریزی مناسب دانش‌آموزان را به سمتی هدایت کند که ایام فراغتشان بدرستی غنی شود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تابستان امسال گذران ایام فراغت ۸۲ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان استان در ۴۸۵ پایگاه شامل مدارس، کانون‌های فرهنگی و هنری، مراکز مشاوره، دارالقرآن و سالن‌های ورزشی و در ۶۵۰ رشته مختلف،ورزشی، فرهنگی و هنری، فعالیت‌های قرآنی، اردویی و آموزشی انجام شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه تربیت بدون توقف شعار برنامه‌های تابستانی بود، گفت: تقویت هویت ملی، مسئولیت پذیری، تقویت سلامت جسمی و روحی، تقویت علمی و عقیدتی و ایجاد نشاط از اهداف برنامه‌های تابستانی آموزش و پرورش استان بود.

وی یادآور شد: فعالیت‌های تابستانی یکی از بسترهای اصلی شناسایی و هدایت استعدادها و مهارت های دانش آموزان، تثبیت یادگیری و ارتقاء مهارت های فردی و اجتماعی دانش آموزان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.