زند گفت: صبح امروز به دلیل تأخیر در پایان عملیات بهسازی، سرویس‌دهی در نیمه جنوبی خط ۱ مترو با یک ساعت اختلال همراه شد.

هادی زند مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اظهار کرد: صبح امروز شنبه، ۲۴ شهریور به دلیل تأخیر در پایان عملیات بهسازی، سرویس‌دهی در نیمه جنوبی خط ۱ مترو با یک ساعت اختلال همراه بود.

وی افزود: عملیات بهسازی در حدفاصل ایستگاه‌های علی‌آباد تا جوانمرد قصاب از روز پنج‌شنبه، ۲۲ شهریور در حال انجام و مقرر بود این بخش از خط تا ساعت ۵:۳۰ صبح امروز آماده مسافرگیری باشد؛ اما به دلیل تأخیر پیش‌آمده، سرویس‌دهی به مسافران از ساعت ۶:۳۰ آغاز شد.

زند با اعلام عذرخواهی شرکت بهره برداری مترو از شهروندان بیان داشت: در این مدت، حرکت قطار‌ها در خط ۱ به دو بخش تقسیم شد. مسافران می‌توانستند از ایستگاه تجریش تا علی‌آباد و بالعکس و همچنین از ایستگاه جوانمرد قصاب تا کهریزک و شهر پرند تردد کنند. برای جابه‌جایی مسافران بین دو ایستگاه علی‌آباد و جوانمرد قصاب، اتوبوس‌ها در مجاورت این ایستگاه‌ها مستقر بودند. در حال حاضر، تمامی اعزام‌ها و جابجایی مسافران در خط یک طبق برنامه و بدون مشکل در حال انجام است.

وی در پایان ضمن عذرخواهی مجدد از شهروندان گفت: مجموعه شرکت بهره برداری مترو از صبر و شکیبایی مسافران گرامی در مشکلات پیش آمده به علت بهسازی خط تشکر می‌کند.

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
قطار و واگن ها رو زیاد کنین، همش که نباید ملت سرپا وایسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
جناب آقای زند فقط کافی بود خودتون یه نوک پا تشریف بیارید ببینید اون همه جمعیت با سه تا اتوبوسی که گذاشتید امکان نداره جابجایی بدون مشکل باشه بعد هم عذرخواهی شما بدرد زن و بچه مردم نمیخوره کافی بود اعلام میکردید هنوز آماده بهره برداری نیست ترسیدید یه قرون کمتر بهتون برسه چرا چشم شماها سیر نمیشه
آخرین اخبار