مدیر منطقه هفت شهرداری قم از آغاز پروژه بدنه سازی، اصلاح پیاده رو، فضای سبز حاشیه‌ای و سنگ فرش خیابان در حدفاصل خیابان عمار یاسر تا پل علیخانی و ساماندهی وضعیت بصری چهار راه بازار قم خبر داد.

محمد رمضانی،مدیر منطقه هفت شهرداری قم   اظهار کرد: یکی از آشفته‌ترین نقاط قم چهارراه بازار و حد فاصله سه راه تا عمار یاسر است. جناب شهردار محترم و مدیریت شهری نیز بر ساماندهی این منطقه تاکید داشتند لذا تمهیداتی اندیشیده و قراردادی به ارزش ۵۵ میلیارد تومان نوشته شد.

وی افزود: این قرارداد شامل حدفاصل خیابان عمار یاسر تا پل علیخانی است که شامل اصلاح پیاده رو، سنگفرش فضای سبز حاشیه‌ای معابر، بهبود وضعیت سیما و منظر شهری در این محدوده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با بیان اینکه طول مسیر پروژه حدود ۷۰۰ متر و حدفاصل خیابان عمار یاسر تا پل علیخانی تا میدان مطهری است، افزود: در حقیقت همزمان با این پیاده روسازی و اصلاح فضای سبز حاشیه‌ای، بدنه سازی خیابان آذر در حدفاصل عمار یاسر تا پل علیخانی نیز انجام می‌شود.

رمضانی با اشاره به اهمیت ساماندهی وضعیت بصری با مشارکت شهروندان تصریح کرد: در این مسیر تابلو‌ها همسان سازی شده و بدنه‌ها نیز به شکل مناسبی با همکاری شهرداری و سازمان میراث فرهنگی بازسازی می‌شود.

وی به تجربه‌های موفق جداره‌سازی املاک قدیمی در هسته مرکزی شهر قم و زیباسازی این محدوده اشاره کرد و گفت: امید است با همکاری مردم این پروژه هرچه سریع‌تر به سرانجام برسد.

برچسب ها: شهرداری قم ، بازار قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار