فرماندار تایباد گفت: در طرح نهضت ملی مسکن در شهر تایباد برای ۵۰ منزل به‌صورت رایگان خاک‌برداری و گودبرداری صورت‌گرفته است.

مهدی شیردل گفت: در طرح نهضت ملی مسکن در شهر تایباد برای ۵۰ قطعه منزل به‌صورت رایگان عملیات خاک‌برداری و گودبرداری صورت‌گرفته و ۱۰ قطعه دیگر نیز در نوبت انجام قرار دارند.

وی افزود: به علت شرایط عارضه‌نگاری پهنه نهضت ملی مسکن در این شهر، نیاز به اجرای عملیات همسطح سازی اراضی بود که باعث ایجاد هزینه ۵ تا ۲۰ میلیون تومانی برای متقاضیان می‌شد.

فرماندار تایباد ادامه داد: با هم‌افزایی بین‌بخشی میان قرارگاه ثامن‌الائمه (ع) سپاه، جهاد سازندگی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اداره راه و شهرسازی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در قالب مانور خدمت، تاکنون حجمی بالغ بر ۲۲ هزار مترمکعب خاک‌برداری و گودبرداری انجام شده است.

شیردل بیان کرد: طرح نهضت ملی مسکن در تایباد در پهنه‌ای به مساحت ۴۳ هکتار در حال انجام است که هزار و ۷۳۳ متقاضی از سوی دستگاه‌های دولتی، واجد شرایط ساخت منزل قرار گرفته‌اند.

نماینده عالی دولت در تایباد تصریح کرد: از این تعداد متقاضی تاکنون هزار و ۳۹۹ نفر آورده ۴۰ میلیون تومانی خود را تکمیل کرده‌اند.

فرماندار تایباد خاطرنشان کرد: همچنین نهاد‌های خدمات‌رسان شامل ادارات آب‌و‌فاضلاب، برق و گاز هم‌زمان با عملیات عمرانی ساخت قطعه‌های مسکونی در این طرح ملی، شبکه توزیع خود را اجرا و راه‌اندازی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.