حزب الله لبنان امروز نیز در چندین حمله پایگاه‌های صهیونیستی را هدف قرار داد.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم غزه و پشتیبانی از مقاومت فلسطین ساعت ۱۲:۳۵ دقیقه ظهر امروز پایگاه صهیونیستی «المرج» را هدف حملات موشکی قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که این پایگاه به طور مستقیم مورد هدف قرار گرفت.

حزب الله در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد که پایگاه صهیونیستی «زبدین» در مزارع اشغالی شبعا را هدف قرار داده است.

شبکه الجزیره نیز گزارش داد که آژیر‌های خطر در شهر صفد و مناطق اطراف آن در الجلیل علیا واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی، از ترس نفوذ یک پهپاد به حریم هوایی فلسطین اشغالی به صدا درآمدند.

خبرنگار الجزیره همچنین از شلیک چندین موشک به سمت پایگاه‌های صهیونیستی در مناطق اشغالی مزارع شبعا و کفرشوبا خبر داد.

رسانه‌های صهیونیستی هم گزارش دادند که آژیر‌های خطر در مناطق مسکاف عام، شنیر، طبریا، عمیعاد، صفد، روش بینا و فیرد هگلیل به صدا درآمدند.

برخی منابع دیگر نیز از شلیک راکت از خاک لبنان به سمت یک هدف نظامی در پایگاه مسکاف عام خبر دادند.

حزب الله لبنان بامداد امروز نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: رزمندگان ما پایگاه اصلی پدافند هوایی - موشکی فرماندهی شمال ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان بیریا را با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار دادند.

پیش‌تر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داده بودند که حدود ۱۰ فروند موشک به شهر صفد و منطقه الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرد: طی ماه گذشته میلادی (اوت) یک هزار و ۳۰۷ موشک از جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی شلیک شده که بالاترین میزان از زمان شروع جنگ غزه است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار