حجت‌الاسلام حسینی گفت: جمع آوری کارت‌های سوخت از سطح پمپ بنزین ها، مردم را نگران کرده است که باید تدبیری اندیشیده شود.

حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت: جمع آوری کارت‌های سوخت از سطح پمپ بنزین ها، مردم را نگران کرده است و در این یکی دو هفته‌ای که جایگاه‌های سوخت کارت به مردم نمی‌دهند، گلایه مندی و نگرانی‌های ایجاد شده است. 

او افزود: کارت سوخت باید جمع شود قبول، اما اینکه یک مرتبه این اتفاق بیافتد خوب نیست و این تصمیمات ناگهانی ضربه میزند و مردم را گلایه مند می‌کند. 

حسینی بیان کرد: مسئولین مربوطه پیگیری کنند و تدبیری بیاندیشند تا این مسئله رفع و حل شود؛ اگر اجازه ارائه کارت سوخت به جایگاه‌ها داده شده و آنها سرباز می‌زنند، باید توبیخ شوند. 

او گفت: بنده بار‌ها بر انتخاب مسئولان بومی تأکید کرده‌ام، اما نه هر فرد بومی؛ بلکه فردی که توانمند، کاربلد، دست پاک، دین دار و دلسوز باشد. 

او افزود: اکنون برخی شرکت‌های ما به دنبال انتخاب مدیر هستند و باید کسی انتخابات شود که بافق، مردم و اقلیم آن را بشناسد و دغدغه حل مشکل و خدمت به مردم داشته باشد و همچنین باعث توسعه و پیشرفت شهر در هر حوزه‌ای شود. 

حسینی بیان داشت: فردی که شهر و مردم را نشناسد، سرمایه را از بین می‌برد بدون آنکه نفعی به مردم و شهر برساند. 

او تأکید کرد: از دولت چهاردهم و مسئولان استانی و کشوری خواهش میکنم فردی که برای هر شهری انتخاب می‌کنند، اهل همان منطقه باشد چراکه آبادانی هرمنطقه، افرادی را می‌طلبد که آشنا به شهر و دلسوز مردم باشد و کمک کند تا توسعه اتفاق بیافتد. 

امام جمعه بافق با اشاره به آغاز امامت امام عصر گفت: باید دست گیر یکدیگر و در سختی‌ها کمک حال هم باشیم چراکه امام زمان می‌فرمایند کسی که دغدغه حل مشکلات مردم را دارد و دستگیر خلق الله است، من تعهد می‌دهم که در شرایط آخرالزمان گمراه و در فتنه‌ها غرق نشود. 

او افزود: حضرت ولی عصر (عج) می‌فرمایند اگر دل‌های شما شیعیان باهم بود، حضور و ظهور ما آنقدر به تأخیر نمی‌افتاد. 

خطیب جمعه بافق تصریح کرد: اخلاق و رفتار ما باید نشان دهنده این باشد که پیرو امام زمان (ع) و دین اسلام هستیم در حالیکه اکنون عملکرد و اخلاق و رفتار و دیانت ما باعث تأخیر ظهور حضرت ولی عصر (عج) شده است. 

او تأکید کرد: باید تغییر رویه دهیم تا عملکرد ما مورد پسند امام زمان (ع) قرار گیرد و ظهور اتفاق بیافتد؛ همچنین بدانیم معرفت نسبت به امام مهمتر از دیدن امام زمان (ع) است؛ چه بسیار کسانی که امام زمان خود را دیدند، اما در مقابل او ایستادند. 

حسینی افزود: اگر باتقوا و خودساخته شدید، خود امام زمان (ع) به سراغ شما می‌آید. 

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اولین سفر خارجی رئیس جمهور گفت: اولین سفر یک رییس جمهور خیلی مهم و اینکه مقصد اولین سفر خارجی او کجا باشد، حائز اهمیت است و حال اینکه این سفر به عراق بود به این معنی است که پیام سفر، وحدت و اتحاد کشور‌های مسلمین است. 

او افزود: رئیس جمهور نیز بار‌ها اشاره کرد که اگر ما کشور‌های اسلامی باهم متحد باشیم، استکبار جایگاهی ندارد و نابودی آن حتمی است. 

حسینی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز با تشکر از مردم و ملت عراق، بر سفر رئیس جمهور مهر تأیید زدند. 

او تصریح کرد: دستاورد حضور رییس جمهور ایران در اقلیم کردستان عراق این بود که به صراحت از سوی سران آنها گفته شد که اجازه هیچگونه تهدیدی از سوی اقلیم کردستان عراق نسبت به ایران را نمی‌دهیم. 

امام جمعه بافق گفت: کشور عراق هم یکی از کشور‌های حامی مقاومت است و ارتباط ما با این کشور به عنوان اولین سفر خارجی این پیام مهم را به دنیا مخابره کرد که دولت ایران همچنان حامی مقاومت و کشور‌های جبهه مقاومت است و یک لحظه از آرمان‌های خود دست بر نمی‌دارد تا نابودی رژیم صهیونیستی و استکبار را ببیند. 

او خاطرنشان کرد: نابودی استکبار باعث نابودی ظلم و نزدیکی ظهور حضرت ولی عصر (عج) خواهد شد. 

حسینی با اشاره به جنایات جنون آمیز رژیم صهیونیستی گفت: آنقدر این جنایت‌ها خشونت بار بود که عربستان هم این بار بر ضد اسرائیل بیانیه صادر کرد و این جنایت‌ها را خلاف اصول اخلاقی و حقوق بشر دانست. 

خطیب جمعه بافق گفت: ما نیز محکوم می‌کنیم و از نهاد‌های بین الملل خواستاریم که جلوی این جنایات را بگیرند و آنها را متوقف کنند. 

او افزودر ملت ایران همیشه ظلم ستیز و تنها کشوری بوده که با صراحت تمام نسبت به اسرائیل و آمریکا و جنایات آنها موضع گرفته است.
گفتنی است نمازگزاران بافقی بین دو نماز با مشت‌های گره کرده و با سردادن شعار‌های ضد استکباری، انزجار خود را از جنایات جنون آمیز اسرائیل و آمریکا نشان دادند و اقدامات ظالمانه آنها را محکوم کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.