رژیم اشغالگر صهیونیستی همچنان به خشونت علیه اسیران فلسطینی در زندان‌های خود ادامه می‌دهد.

گزارش‌های متعددی طی ماه‌های گذشته درمورد وضعیت اسیران فلسطینی از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی در زندان‌های این رژیم منتشر شده که حاکی از نقض آشکار حقوق بشر از سوی اشغالگران است. 

جنبش حماس، اقدام‌های رژیم صهیونیستی در زندان‌های این رژیم علیه اسیران فلسطینی را «ابراز نفرت و سادیسم» توصیف کرده است.  حماس پس از انتشار تصاویر ویدیویی که نشان می‌دهد نظامیان رژیم صهیونیستی اسیران فلسطینی را در زندان مگیدو هدف قرار می‌دهد، در بیانیه‌ای اعلام کرد که این اقدام‌های اشغالگران بیان تنفر و میزان سادیسمی است که نظامیان صهیونیست نسبت به اسیران فلسطینی دارند.

این اقدام‌ها بخشی از رفتار مداوم اشغالگران با اسیران فلسطینی است که در زندان‌های رژیم صهیونیستی محبوس هستند. براساس آمارها، در نتیجه اقدام‌های رژیم صهیونیستی تعداد فلسطینی‌هایی که به شهادت رسیده‌اند از ۶۰ نفر عبور کرد.

اسیران فلسطینی

در مگیدو چه می‌گذرد؟
تصاویر فاش‌شده از سوی روزنامه عبری‌زبان هاآرتص که در رسانه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود، نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی فلسطینی‌ها را در یکی از زندان‌های خود، که به دلیل نقض حقوق بشر و رفتار‌های غیرانسانی شناخته می‌شود، هدف حمله قرار می‌دهد. 

به‌گفته یک وکیل، یک مرد فلسطینی که در زندان کتزیوت رژیم صهیونیستی محبوس است، در حین بازداشت از سوی نگهبانان صهیونیست مورد شکنجه قرار گرفته است.

این مرد اهل شهر اشغالی قلقیلیه در کرانه باختری است و برای نخستین‌بار در سال ۲۰۰۴ بازداشت شده بود.  وکیل این اسیر فلسطینی گفت که او از زمان آغاز جنگ غزه در اکتبر گذشته (مهر ۱۴۰۲) به‌طور مکرر شکنجه شده است. 

براساس گزارش‌ها، این اسیر فلسطینی از سوی چندین افسر صهیونیست مورد ضرب‌وشتم و تعرض قرار گرفته است.

ماه گذشته نیز ویدیویی از آزار اسیران فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در زندان سدی‌تیمان در صحرای نقب که ده‌ها فلسطینی اهل غزه در آن محبوس هستند، منتشر شد؛ داستان‌های سوءاستفاده در این مرکز از سوی افشاگران، از جمله نظامیان، پزشکان و همچنین فلسطینیان آزاد شده به بیرون درز کرده است.

در همین حال، تحقیقاتی که از سوی سی‌ان‌ان CNN انجام شد نشان داد که اسیران فلسطینی به‌طور عمدی در موقعیت‌های استرس‌زا قرار گرفته و شکنجه می‌شدند. 

براساس گزارش‌ها، بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی محبوس هستند.

منبع: میزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار