دادستان شهربابک از بازگشت به کار و پایان اعتصاب بیش از ۴۰۰ کارگر با پیگیری و ورود دادستانی در این شهرستان خبر داد.

افشین طبخی دادستان شهربابک بر پیگیری حق و حقوق کارگران و تحقق مطالبات قانونی آنها تأکید کرد وگفت: امیدواریم با همکاری و همدلی بیشتر مسئولان؛ حل وفصل مشکلات و دغدغه‌های جامعه کارگری بیش از بیش مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود:در تاریخ ۱۳ شهریور ۱۴۰۳، بیش از ۴۰۰ کارگر شرکت تناوب به دلیل عدم پرداخت حقوق خود اقدام به اعتصاب کردند که این اقدام موجب نگرانی و توجه عمومی به وضعیت معیشتی آنها شد.

وی بیان کرد:در پی این وضعیت، جلسه‌ای با حضور اینجانب، نمایندگان کارگران و نماینده شرکت تناوب در دفتر دادستانی برگزار شد.

دادستان شهربابک اظهار کرد: در این جلسه، مشکلات کارگران به طور جامع مورد بررسی قرار گرفت و نماینده شرکت تناوب توضیحات لازم را ارائه کرد.

طبخی گفت:با توجه به مذاکرات صورت گرفته و به منظور رفع فوری مشکل کارگران، توافقی انجام شد که بر اساس آن، مبلغی به عنوان علی الحساب به حساب کارگران واریز شد،همچنین مقرر شد که مابقی وجه حقوق کارگران حداکثر ظرف دو هفته آینده تعیین تکلیف و پرداخت شود.

وی اعلام کرد:خوشبختانه، با تلاش‌های دادستان و همکاری نماینده شرکت، اعتصاب کارگران به پایان رسید و کارگران به محل کار خود بازگشتند.

برچسب ها: کارگران ، اعتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار