مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی گفت: امسال در مجموع ۳۰۰ پایگاه نیکوکاری با عنوان جشن عاطفه‌ها در سطح معابر و میادین عمومی شهری و میعادگاه‌های نماز جمعه و مدارس ایجاد می‌شود.

رضا مهرافروز مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی در خصوص برگزاری جشن عاطفه‌ها با هدف ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری، گفت: جشن عاطفه‌ها در سه مرحله در سطح میادین و معابر عمومی، میعادگاه‌های نماز جمعه و مدارس برگزار می‌شود که این طرح از فردا ۲۲ تا پایان شهریورماه در معابر عمومی و امروز جمعه ۲۳ شهریورماه در مصلی و میعادگاه‌های نماز جمعه و روز شنبه هفتم مهرماه در سطح مدارس اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: پارسال ۳۷ میلیارد تومان توسط خیران و نیکوکاران استان در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد که پیش‌بینی می‌شود این میزان امسال با افزایش ۲۰ درصدی همراه باشد.

مهرافروز تعداد دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد استان را ۱۸ هزار و ۷۸ دانش آموز اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۹ هزار و ۴۴۶ نفر دانش آموز دختر و مابقی پسر هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی افزود: هزار و ۱۴۴ نفر دانشجو هم زیر حمایت کمیته امداد استان قرار دارند.

وی ترویج سنت حسنه انفاق و احسان در سطح جامعه، تأمین بخشی از نیاز‌های دانش آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و هدف‌سازی و هدایت انفاق مردم در جهت تحصیل فرزندان خانواده‌های نیازمند را از جمله اهداف برگزاری این جشن اعلام کرد.

مهرافروز با اشاره به اجرای پویش مشق همدل در سطح استان و توزیع کمک‌های جمع‌آوری شده به صورت هدفمند بین دانش‌آموزان نیازمند افزود: مبلغ میانگین هر بسته تحصیلی ۵۰۰ هزار تومان است که از خیران و مردم نیکوکار دعوت می‌شود با تأمین حداقل یک بسته تحصیلی در این پویش مشارکت داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی با اشاره به شیوه‌های مشارکت مردمی در پویش مشق همدل با هدف تأمین مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند اضافه کرد: واریز به کارت بانکی: ۱۲۳۲-۰۰۰۰-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و شماره کارت‌های اعلامی توسط دفاتر امداد در شهرستان‌ها، کد دستوری: #۱*۸۸۷۷* و واریز به حساب بانکی: ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۷۷۶۷، کد‌های کیو آر (QR) و سایت امداد به آدرس: www.emdad.ir از راه‌های مشارکت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.