مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل از آغاز جشن عاطفه‌ها از امروز همزمان با سراسر کشور در آستانه سال تحصیلی جدید در استان اردبیل نیز خبر داد.

حسین دشتی، مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: امسال جشن عاطفه در ۲ مرحله طی روز‌های هفتم و هشتم شهریورماه و همچنین ۱۰ مهرماه برگزار خواهد شد.

او تأمین مایحتاج مورد نیاز برای آغاز سال تحصیلی دانش‌آموزان محروم را مهم‌ترین هدف برگزاری جشن عاطفه‌ها اعلام کرد و افزود: جشن عاطفه‌ها از امروز پنجشنبه هفتم شهریورماه در پایگاه‌های اصلی کمیته امداد در سراسر استان اردبیل آغاز شده و این پایگاه‌ها آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش‌آموزان نیازمند هستند.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: همچنین در روز جمعه هشتم شهریورماه پایگاه‌های مستقر در مصلی‌های نماز جمعه اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردم نیکوکار خواهند کرد.

دشتی با تاکید بر اینکه مرحله دوم برگزاری جشن عاطفه‌ها در روز چهارشنبه دهم مهرماه در مدارس استان اردبیل اجرا می‌شود، گفت: امسال برنامه‌های ویژه جشن عاطفه‌ها با شعار «با رنگ مهر، رویایی را بسازیم» برگزار خواهد شد.

او با اعلام اینکه ۶۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان اردبیل کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها را دریافت می کنند گفت: خیران با مراجعه به این مراکز می‌توانند بی‌واسطه و در سریع‌ترین زمان ممکن کمک‌های خود را در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت جامعه قرار دهند.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه حدود ۶ هزار دانش‌آموز در سطح استان اردبیل تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، گفت: کمیته امداد با یاری خیران اردبیلی تلاش دارد تا بخش مهمی از نیاز‌های اساسی دانش‌آموزان بی‌بضاعت را رفع کند تا آن‌ها بی‌دغدغه و با آرامش خاطر در سال‌تحصیلی جدید وارد مدرسه شوند.

دشتی با اشاره به اینکه ۲۱۲ پایگاه ثابت و سیار در سطح استان اردبیل کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها را دریافت می کنند افزود: ۱۲۰۰ مدرسه هم آماده میزبانی از مراسم جشن عاطفه‌ها است تا از این طریق بتوانیم نیاز‌های تحصیلی دانش‌آموزان تحت حمایت را برطرف کنیم.

او با اعلام اینکه سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ برای اعلام چگونگی کمک‌رسانی به دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل به صورت ۲۴ ساعته در اختیار خیران قرار دارد، گفت: نیکوکاران از طریق کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* نیز می‌توانند به آسانی کمک‌های خود را به دست دانش‌اموزان نیازمند استان اردبیل برسانند.

انتهای پیام/ح

دریافت کمک های مردمی در ۲۱۲ پایگاه ثابت و سیار اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.