معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل از آمادگی ۶۰ مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صفر توحیدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه ۶۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان اردبیل آماده دریافت کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها هستند، گفت: خیران با مراجعه به این مراکز می‌توانند بی‌واسطه و در سریع‌ترین زمان ممکن کمک‌های خود را در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت جامعه قرار دهند.

او با بیان اینکه مراکز نیکوکاری مسیر کمک‌های خیران را به سمت نیازمندان کوتاه‌تر کرده‌اند، افزود: مراکز نیکوکاری در مساجد و محله‌ها و همچنین حسینیه‌ها در ماه محرم نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی برای یاری‌رسانی به دانش‌آموزان مستضعف هستند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه خیران حدود یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی در سال ۹۷ به تأمین لوازم تحریر، پوشاک و سایر مشکلات دانش‌آموزان در قالب جشن عاطفه‌ها به مراکز نیکوکاری استان اردبیل کمک کرده بودند، بیان کرد: امید است در سال‌جاری نیز شاهد حضور پرشور خیران در جشن عاطفه‌ها و به خصوص مراکز نیکوکاری باشیم تا هیچ دانش‌آموز نیازمندی به دلیل فقر و تنگدستی از تحصیل باز نماند.

توحیدی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری به خوبی توانسته‌اند با ارائه خدمات مختلف به مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر حسن توجه و اعتماد اهالی محله و سایر خیران را به خود جلب کنند، گفت: بسیار خرسندیم که مراکز نیکوکاری در محله‌ها به خوبی به وظایف خود عمل کرده‌اند و با تلاش‌های شبانه‌روزی بخش مهمی از نیاز‌های ضروری فقرا و محرومان را در محله خود، برطرف کرده‌اند.

او با اشاره به اینکه مردم نیک‌اندیش استان اردبیل می‌توانند کمک‌های خود در جشن عاطفه‌ها را به نزدیک‌ترین مرکز نیکوکاری محل سکونت خود تحویل دهند، بیان کرد: این کمک‌ها در اسرع وقت به دست دانش‌آموزان نیازمند خواهد رسید تا در کنار سایر همنوعان خود با آرامش خاطر وارد مدرسه شوند.

توحیدی با بیان اینکه سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ برای اعلام چگونگی کمک‌رسانی به دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل در اختیار خیران قرار دارد، افزود: نیکوکاران از طریق کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* نیز می‌توانند به آسانی کمک‌های خود را به دست دانش‌اموزان مستمند استان اردبیل برسانند.

انتهای پیام/ح

دریافت کمک‌های مردمی برای یاری‌رسانی به دانش‌آموزان مستضعف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.