رییس پلیس راه قزوین گفت: رانندگان قبل از حرکت استراحت کافی داشته باشند و در طول سفر نیز با آرامش و احتیاط رانندگی کنند.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین از ترافیک نیمه سنگین در لاین شمالی آزادراه‌های استان خبر داد و گفت: رانندگان قبل از حرکت استراحت کافی داشته باشند و در طول سفر نیز با آرامش و احتیاط رانندگی کنند.

سرهنگ ذاکری منش اضافه کرد: با توجه به روز‌های پایانی تعطیلات تابستانی به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم سفر‌های خود را به روز‌های پایانی هفته موکول نکنند و رانندگان نیز قبل از حرکت از سلامت فنی خودرو خود اطمینان پیدا کنند.

وی بیان کرد: به رانندگان نیز توصیه می‌کنیم تا به ازای هر ۲ تا سه ساعت رانندگی حداقل ۲۰ دقیقه را در شهر‌های بین راه و یا در مجتمع‌های خدمات رفاهی استراحت کنند و سپس ادامه مسیر دهند و توجه داشته باشند تا تحت هیچ شرایطی، حتی برای چند لحظه نیز در حاشیه راه توقف نکنند، زیرا همین مساله متاسفانه طی هفته‌های گذشته و به هنگام ترافیک حوادث منجر به فوت را برجای گذاشته است.

سرهنگ ذاکری منش مهمترین عامل سوانح جاده‌ای را مربوط به بی توجهی رانندگان دانست و تاکید کرد: رانندگان بایستی توجه داشته باشند که بایستی با احتیاط برانند چرا که دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است و اینکه شهر‌های بین راهی را نیز بخشی از سفر خود محسوب کنند و به هیچ عنوان برای رسیدن به مقصد خود عجله و شتاب نداشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.