مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، گفت: آسایش، امنیت کشور و هرچه داریم از شهدا و جانفشانی آنان است.

خلیل احمد سلامی در دیدار با چهار خانواده شهید گرامیداشت هفته تعاون، اظهار کرد: آسایش، امنیت، آبادانی و عزت و افتخار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مرهون رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا و ایثارگران است.

وی با تاکید بر تداوم راه شهدا، از پیگیری برگزاری همایش شهدای کارگر در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: ما در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در حد توان و براساس قوانین و مقررات، آماده خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه همه باید به خانواده شهدا و ایثارگران، توجه داشته و مشکلات آنان را رفع کنند، بیان کرد: مناسبت‌هایی به مثل هفته تعاون، بهانه‌هایی هستند که می‌توان با حضور در منازل خانواده‌های شهدا و ایثارگران، از آنان دلجویی و پیگیر مشکلات آنان بود.

در این دیدارها، مدیر بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان و معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانشین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی زاهدان، حضور داشتند و از خانواده معظم شهیدان «محمد کبدانی (رخشانی)»، شهید «سجاد زارع مقدم»، شهید «حبیب اله میرزایی»، شهید «محمد حسن خسروپرست» دلجویی کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار