سرمربی تیم پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان) گفت: شهداب قوی‌ترین تیم این دوره از رقابت‌های باشگاه‌های آسیا است و ما تلاشمان را می‌کنیم تا برنده شویم.

تیم پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان) و تیم کام ایر (افغانستان) هر دو با یک برد و ۳ امتیاز مرحله گروهی، از ساعت ۱۴ امروز در دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده قزاقستان در این دیدار سه بر صفر حریف خود را شکست داد تا دومین تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی باشد.

سرمربیان و بازیکنان دو تیم پس از این دیدار اظهار کردند:

سرگی گریبو سرمربی تیم پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان):

افغانستان تیم خیلی قوی در مقابلمان نبود و ما توانستیم تاکتیک‌هایمان را به خوبی اجرا کنیم و در نهایت به پیروزی رسیدیم، قطعا شهداب قوی‌ترین تیم این دوره از رقابت‌ها است و ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که در مقابل آنها بازی خوبی داشته باشیم و برنده شویم.

حمید موحدی سرمربی تیم کم ایر (افغانستان):

بازیکنان تیم افغانستان کم تجربه هستند و نیاز دارند در رقابت‌های بین‌المللی شرکت کنند تا بر تجربه خود بیافرایند. البته حساسیت این بازی روی بازیکنان تاثیر گذاشته بود و اجازه نداد بازیکنان بازی اصلی خودشان را نشان دهند، اما بالاخره توقع چندانی از تیم نداریم چرا که تازه تشکیل شده و حدودا فقط یک ماه برای این رقابت‌ها تمرین کردیم و به مصاف حریفان رفتیم، سطح تیم‌ها بسیار بالا است و امیدوارم در رقابت‌های آینده بهترین نتایج را بگیریم و موفقیت‌های تیم را افزایش دهیم.

رومان فارتو کاپیتان و لیبرو تیم والیبال پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان):

افغانستان تیم خوبی است، اما هرکس عملکرد بهتری داشته باشد پیروز رقابت می‌شود و ما توانستیم این تیم را ببریم، برای بازی برابر شهداب مربیمان تیم حریف را آنالیز کرده و در موردش صحبت شده و من فکر می‌کنم بازی خوبی خواهیم داشت و بتوانیم بر شهداب غلبه کنیم.

لطف‌الله عزیزی سرعتی‌زدن تیم کم ایر (افغانستان):

امروز برابر تیم قراقستان بازی داشتیم که متاسفانه با نتیجه سه بر صفر شکست خوردیم در حالی که تا حدودی بازی در دست ما بود، اما نتوانستیم موفق شویم، اما امیدواریم در بازی بعدی بهتر ظاهر شویم. سطح والیبال افغانستان بسیار بالا است، اما متاسفانه زمینه مساعد نبود و در وقت کم قدرت والیبال افغانستان را به آسیا نشان دادیم. این تیم پر از استعداد است و با سرمایه‌گذاری می‌توانیم در بهترین سطح‌ها قرار بگیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار