مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی برای پرداخت تسهیلات به تعاونی‌های شهرستان بروجن اختصاص پیدا کرد.

محسن مولوی به‌مناسبت هفته تعاون در سفر به شهرستان بروجن تاکید کرد:  اعتباراتی برای کمک به اشتغال و احیای تعاونی‌های این شهرستان اختصاص داده شد.

وی افزود: پرداخت تسهیلات به این شرکت‌های تعاونی با حداقل ۲۰۰ نفر اشتغال‌زایی جدید در بخش تعاون انجام می‌شود.

مولوی تصریح کرد: برای توسعه بخش تعاون شهرستان بروجن احیای ۱۰ شرکت تعاونی در حوزه‌های صنعت و کشاورزی از مهم‌ترین برنامه‌های بخش تعاون چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری به‌شمار می‌رود.

وی یادآور شد: شورای بخش تعاون با هدف افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری تشکیل و فعال می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری اولویت تعاونی‌های استان را دریافت تسهیلات از جمله تبصره ۱۸ ابلاغی دانست و اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظفند حداقل ۱۵ درصد منابع اعتباری تسهیلاتی را به شرکت‌های تعاونی ابلاغ و پرداخت کنند.

فرماندار بروجن نیز گفت: هم‌اکنون ۶۱۹ تعاونی اقتصادی با پنج هزار و ۵۰۰ عضو در این شهرستان فعال است.

فتاح کرمی تاکید کرد: برای استفاده بهتر از ظرفیت تعاونی‌ها به‌منظور توسعه اقتصادی شهرستان بروجن، شورای تعاونی‌ها در این شهرستان تشکیل و فعال می‌شود.

برچسب ها: تعاونی ، بروجن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.