سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه خدمت به زائران امام حسین توفیق و سعادت بزرگی است گفت: ما باید شاکر این نعمت باشیم.

تراب محمدی در مراسم تجلیل از خادمین و موکب داران آذربایجان شرقی گفت: خادمان و موکب‌داران صحنه‌های وصف‌ناپذیری از عشق، ایثار و اخوت دینی را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: موکب داران خادمان با بصیرت و آگاهی هستند که با رفتار کریمانه، فروتنانه و فداکاری به زائرین خدمت کردند و در کمال افتخار خود را خادم زائران حسینی می‌دانند.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی به حمایت دولت از حماسه اربعین تاکید کرد و گفت: در چندین سال گذشته دولت بنابر اعتقاد راسخ تقویت این گردهمایی عظیم، حمایت از تشکیل گروه‌های مردمی اربعین، تقویت زیرساخت‌ها و تسهیل بستر‌های حمل‌ونقلی و تقویت پایانه‌های مرزی ورودی و خروجی زائرین را در دستور کار داشته است.

تراب محمدی اضافه کرد: افزایش قابل توجه حضور مردم استان و تبریز در پیاده‌روی امسال نشانگر دلدادگی عمیق و حب ایمانی زائرین به امام حسین (ع) است.

وی به خدمات مواکب آذربایجان شرقی در ایام اربعین اشاره کرد و گفت: استقرار ۵۴ موکب از آذربایجان‌شرقی برای خدمات‌رسانی به زائران در مسیر پیاده‌روی و فعالیت مناسب کمیته‌های ۱۵ گانه ستاد اربعین سبب شد تا عملکرد قابل‌توجهی از استان در اربعین ۱۴۴۶ ثبت شود.

تراب محمدی افزود: نگاه و رویکرد ما نسبت به پیاده‌روی حسینی همواره باید مردمی، اسلامی و تمدنی باشد تا این حرکت بزرگ همواره پاینده، بالنده و خروشان باقی بماند.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی اضافه کرد: با بررسی عملکرد کمیته‌های مختلف و برطرف کردن نقاط ضعف احتمالی امیدواریم در اربعین سال آینده برنامه‌ریزی بهتر و کامل‌تری برای خدمت‌رسانی به زائرین صورت پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.