مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده قاچاق نفت گاز در شهرستان پیرانشهر خبر داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: پرونده قاچاق محموله ترانزیتی نفت گاز به مقدار ۳۱ هزار و ۲۴۲ لیتر و به ارزش ۹ میلیارد و ۶۲۷ میلیون ریال در شعبه اول دادگاه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان پیرانشهر رسیدگی شد.

حسین نجف زاده افزود: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و متخلف را به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۲۵۴ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

به گفته نجف زاده، شعبه همچنین متخلف را بابت مال از بین رفته به پرداخت ۹ میلیارد و ۲۵۴ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا و در مجموع به پرداخت ۲۸ میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: ماموران پلیس گمرک تمرچین شهرستان پیرانشهر گزارش تخلف را در پی دریافت اخبار مبنی بر قاچاق محموله نفتگاز ترانزیتی و با بهره گیری از سیستم‌ها و سامانه‌های موجود کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و گزارش های مردمی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را از طریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir و یا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.