وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۴۱ هزار و ۸۴ شهید و ۹۵ هزار و ۲۹ زخمی افزایش یافته است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه تأکید کرد رژیم اشغالگر در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب چهار مورد قتل عام فلسطینی‌ها شد که در نتیجه آن ۶۴ تن شهید و ۱۰۴ تن دیگر زخمی شدند.

شبکه الجزیره نیز گزارش داد بر اثر بمباران مدرسه الجاعونی وابسته به آنروا در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه که به پناهگاه آوارگان فلسطینی تبدیل شده بود، ۱۳ آواره شهید و شمار دیگری زخمی شدند.

«محمود بصل» سخنگوی دفاع مدنی نوار غزه در این باره اعلام کرد: رژیم صهیونیستی برای پنجمین بار، مدرسه الجاعونی را بدون هرگونه هشدار قبلی هدف قرار داد.

محمود بصل با اشاره به اینکه بیش از پنج هزار آواره در این مدرسه زندگی می‌کنند افزود: پیش بینی می‌شود شمار قربانیان این جنایت صهیونیست‌ها افزایش یابد.

سخنگوی دفاع مدنی نوار غزه تصریح کرد: هنوز شماری از قربانیان این حمله در زیر آوار هستند.

محمود بصل با اشاره به شمار بالای زخمی‌های این حمله گفت: هواپیما‌های بدون سرنشین اشغالگران، به صورت عمدی غیر نظامیان را بمباران می‌کنند.

در همین راستا، خبرگزاری فلسطینی شهاب گزارش داد هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی اطراف مدرسه عین جالوت در مرکز محله الزیتون در جنوب شرق شهر غزه را بمباران کردند.

اشغالگران همچنین خیابان السکة در شرق محله الزیتون را هدف آتش توپخانه قرار دادند.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه نوار غزه آغاز کرده است. طی این مدت ۷۰ درصد از منازل و زیرساخت‌های نوار غزه به شدت آسیب دیده‌اند و محاصره رقت بار و بحران انسانی شدید در کنار قحطی و گرسنگی بی‌سابقه، جان ساکنان این منطقه را تهدید می‌کند.

با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که پس از ۱۱ ماه جنگ، هنوز نتوانسته است به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار